سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان رئيس اف‌بي ‌آي از هراس مقامات آمريکايي نسبت به گسترش حملات سايبري

رابرت مولر رئيس پليس فدرال آمريکا " اف بي آي" روز چهارشنبه از ترس مقامات آمريکايي از وقوع حملات سايبري در آمريکا خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري آلمان؛ مولر در يک جلسه پرسش و پاسخ در يکي از کميسيون هاي مجلس نمايندگان کشورش گفت : «تاکنون،از اينترنت براي اجراي حملات سايبري در سطح وسيع استفاده نشده اما ما نمي توانيم تلاش هاي آنها را براي انجام اين کار دستکم بگيريم؛ هکرها احتمالا در تلاش براي آموزش نيروهاي خود يا استخدام نيروهاي خبره در زمينه حملات سايبري از خارج هستند تا به اجراي اين حملات در آمريکا بپردازند، اين موضوع باعث شده است تا ماموريت اف بي آي دشوارتر و بلندپروازانه تر شود.

وي با ابراز نگراني در اين مورد که از سال 2002، تعداد پرونده هاي تحقيق اف بي آي در مورد هکرها و حملات اينترنتي حدود 84 درصد افزايش يافته است، افزود هزار مامور ويژه براي مقابله با تهديدهاي سايبري، در اف بي آي به کار گرفته شده اند.


مقامات قضايي آمريکا روز سه شنبه از بازداشت تعدادي از اعضاي يک باند بسيار مشهور از هکرها موسوم به «بي نام و نشان ها» خبر دادند. اين گروه هکر در کشورهايي همچون آمريکا، ايرلند و انگليس فعاليت مي کند ./ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.