سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به بهانه اختتاميه نخستين جشنواره تلويزيوني جام جم؛

شعله قهرماني:جشنواره جام جم،ديده شدن برنامه سازان را به دنبال داشت

مجري پيشكسوت برنامه هاي تلويزيوني گفت:جشنواره تلويزيوني جام جم با پرداخت به زحمات شبانه روزي سازندگان برنامه سيما،فرصتي خوب را براي ديده شدن آنها مطرح كرد.

شعله قهرماني مجري پيشكسوت برنامه هاي تلويزيوني درخصوص برگزاري اولين جشنواره جام جم به خبرنگار حوزه تلويزيون به باشگاه خبرنگاران گفت:اين جشنواره به نوعي بر معرفي آثار همكاران ما كه در توليد برنامه هاي سيما و همه شبكه ها زحمت كشيده اند،را به خوبي به نمايش مي گذارد.

وي افزود:برنامه سازان با وجود محدوديتها و مشكلات به توليد برنامه هاي گوناگون مي پردازند،وجود اين جشنواره براي ديده شدن زحمات آنان از طرف اهالي رسانه،قابل تقدير است.
اين مجري پيشكسوت سيما با اشاره به به روز نبودن سريالها اظهار داشت:بيشتر موضوعات فيلم ها و سريالهاي پخش شده تكراري و عوامل آن درصدد رقابت جهاني نيستند.

قهرماني تصريح كرد:معتقدم دغدغه امروز جامعه ما به تصويركشيده نمي شود و با توجه به رقابت جهاني بايد اين حركت رو به رشد هر چه زودتر آغاز شود.

وي با اشاره به اينكه بايد به دنبال هويت واقعي خويش باشيم،افزود:ببا مطالعه و پرداختن به سنتها و برگشتن به خويشتن خويش مي توان با يك آسيب شناسي جدي تغييرات مورد نياز را آغاز كرد.

وي ادامه داد:در يك آسيب شناسي دقيق،مي توان بعضي از تجربه هاي غربي در آثار ساخته شده را شناسايي و با جايگزين كردن فرهنگ اصيل ايراني-اسلامي،آنها را كنار گذاشت.

قهرماني خاطرنشان كرد:بايد در ساختار سريالها و فيلم ها،مراقب شعارزدگي و حرفهاي كليشه باشيم./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.