سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حسين فرح بخش درپي توليد آثار سينمايي با مضمون خيانت؛

برخي در پي متهم كردن مسئولان هستند

بزرگنمايي هاي موجود در خصوص توليد بيش از اندازه فيلم ها با موضوع "خيانت" تنها براي خدشه دار كردن جو سينما و متهم كردن مسئولان امر است.

حسين فرح بخش كارگردان فيلم سنمايي "زندگي خصوصي" در گفتگو با

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

افزود: فيلم سينمايي "زندگي خصوصي" كه توليد دفتر "پويا فيلم" است در نوروز 91 اكران خواهد شد و در حال حاضر آنونس هاي آن درسينما به نمايش گذاشته شده است.

وي درخصوص استقبال مردم در اكران نوروزي اين فيلم افزود: فكر مي كنم با توجه به بازخوردهاي مردم در جشنواره فيلم فجر با استقبال خوبي روبرو شود.

كارگردان فيلم سينمايي "زندگي خصوصي" در مورد پروانه نمايش اين فيلم گفت: پروانه نمايش اين فيلم را امروز 16 اسفند گرفتيم كه خوشبختانه هيچ گونه اصلاحيه اي به فيلم وارد نشده و تنها 2 دقيقه از فيلم را براي بهتر شدن و تيم حذف كرديم.

فرح بخش در خصوص توليد بيش از اندازه فيلم ها توسط فيلمسازان با مضمون خيانت گفت: از 70 فيلمي كه به جشنواره فيلم فجر راه يافت تنها 5 فيلم در خصوص "خيانت" ساخته شده بود كه آن هم با شرايط امروزي جامعه، بايد در خصوص آگاهي مردم و جوانان توليد شود.

وي با اشاره به اين كه مضمون فيلم "زندگي خصوصي" سياسي – اجتماعي بوده و ربطي به موضوع "خيانت" ندارد، ادامه داد: بزرگنمايي ها در خصوص توليد چنين فيلم هايي تنها براي خدشه دار كردن جو سينما و متهم كردن مسئولان امر است.

اين كارگردان سال 90 را سال خوبي دانست و گفت: سال 90 به لحاظ اكران و توليد، سال خوبي بود و با مديريت خوب شهري و اجراي سياست هاي قوي وي در خصوص بدنه، صنف سينما به يك آرامش نسبي رسيد.

وي ادامه داد: تنها انتقادم به شمقدري عملي كردن وعده هاي او در خصوص ساخت 400 سالن سينما در كشور است كه تا به امروز تحقق نيافته است.

فرح بخش خاطرنشان كرد: اوايل نوروز فيلمي را با نام "سيزده بدر" به كارگرداني كامران قدكچيان كليد خواهيم زد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.