سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دانشجو درگفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مدیریت های سلیقه ای در برخورد با بحران زلزله / شهرداری آمد و سایرین نیامدند

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در برخورد با زلزله اگر هر که بخواهد ساز خود را بزند و سلیقه ای عمل کند و نتیجه خوبی نخواهیم داشت.

خسرو دانشجو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: طرح کاهش خطر پذیری زلزله ای طرحی نیست که فقط شهرداری باید برای اجرای آن اقدام کند و وارد میدان شود.
وی در پاسخ به اینکه چرا این طرح که مصوبه شورای شهر بوده برای اجرای آن در شهرداری اقدامی صورت نمی گیرد ،اظهار داشت: همه سازمان های مرتبط با این طرح را هم باید در نظر داشته باشیم ، به عنوان مثال ساختمان ها که زیر نظر نظام مهندسی هستند و ساختمان ها حاصل برایند مصالح هستند.
دانشجو تصریح کرد: اگر این مصالح استاندارد نباشند به هر میزان هم خوب چیده شوند، نتیجه قابل قبولی نخواهیم داشت.
* تعدد نگاهها به بحران زلزله
سخنگوی شواری شهر بیان کرد: اگر به فرضی محال گروهی با نگاه درآمد زایی، بعضی با نگاه فنی و غیره به موضوع پیشگیری از زلزله و دوام و استحکام ساختمان ها نگاه کنند حاصل آن می شود که عده ای که در میدان اقدامات مفید هستند خسته می شوند و به کنار می روند.
دانشجو با اشاره به اینکه شهرداری در زمانی با صدور شناسنامه دفتر چه فنی برای اجرای این طرح اعلام آمادگی کرد، اظهار داشت : اعلام همکاری کردن شهرداری توام بود با عدم همکاری سایرین و سوال اين است که چرا همه تیرها باید به من بخورد. /ل
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.