سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باطبی مگر جوابی هم دارد که بدهد؟

از لابلای آنچه که در جوابهای شماست ، کلمه ای "پـاسخ با محتوا" بیرون نمی آید. شما به کلی گوییهای دیپلماتیک رسانه ای اکتفا کرده اید و اگر واقعا اینگونه میخواهید با دیگران گفتگو کنید ، شما را چه به ورود به میدان تبادل اندیشه و وبلاگ نویسی و طرح مباحث مباحثه برانگیز؟

 به گزارش خبرنگار بخش وبگردي باشگاه خبرنگاران،آخرين نوشته ي وبلاگ پاسداران به نامه نگاري با احمد باطبي پرداخته:
این ، باصطلاح جواب آقای احمدباطبی به آخرین مطلب است :

×××

اقای اباذر گرامی

درود

لینک مطلب شما در انتهای مطلب من ، و بالای ویدئو های منتشر شده ، با نام خودتان در دسترس است . در کامنت کوتاههم نوشته بودم

" بنده مشکلی با پاسخ گویی مشکلی ندرام ، اما برای ایجاید فضای گفتمان و نقد منصفانه ، استفاده از این روش به هیچ عنوان مناسب نیست .

 

استفاده از عناوین ناشایست ، اتهامات بی اساس و حمله شخصی ماهیت نقد را عوض میکند .

از این رو اگر مایل هستید در یافت پاسخ هستید ، خواهش میکنم این قرار بین من و خودتان را پذیرفته و رعایت ادب و احترام متقابل را در دستور کار قرار دهید .

اگر با این شیوه موافق هستید ، یک کامت در وبسایت من بفرستید ، بنده در اسرع وقت اقدام به نوشتن پاسخ به شما خواهم کرد

اما در مطلب جدید شما نه تنها نشانه ای از پذیرش قرار احترام متقابل از سوی شما ندیدم ، بلکه حضرت عالی در یاداشت تازه خودتان هم از همان روش قبلی یعنی حمله شخصی با استفاده از شیو ه های غیر منصفانه و حتی غیر اخلاقی استفاده کردید .

بکار گیری اطلاعات ناقص و یا اساساً اشتباه ، استناد شما به منابع نامعتبر و انتساب مطالب خلاف واقع و ... برای یک گفتمان منطقی مناسب نیست .

شما حتی در مورد ابتدایی ترین مسائل مربوط به من که به نوعی جزء اطلاعات عمومی محسوب میشود بی اطلاع هستید . در صورتی که اگر دست کم یک ساعت از وقت عزیزتان را صرف مطالعه همین وبسایت بنده میکردید ، اطلاعات به روز تری را در مورد گذشته ، اکنون ، شعل و ... من به دست می آوردید .

نمیدانم مخالفت شما با شخص من است ، یا دیدگاه های من در باره نظام ولایی ؟

اگر عامل عصبانیت و هدف حمله های شما شخص من است ، به حضور گرامیتان عارضم که بنده تمایلی به جدال در این مورد ندارم . شما کما فی السابق هرچه دوست دارید در مورد من بنویسید و منتشر کنید . من هم همین کار را خواهم کرد و قضاوت را به مردم خواهیم سپرد .

اما اگر مخالفت شما با دیدگاه های من در خصوص حکومت ولایی ایران است ، بنده مشروط به پذیرش قوائد ابتدایی یک گفتمان سالم و سلامت ، با کمال میل حاضر به گفتگو با شما هستم .

اما متاسفانه روشی را که شما در بیان دیدگاه هایتان بکار میگیرید ، برخلاف تصورتان " گفتگوی منطقی " و یا " بحث " نیست . این شیوه مغلطه نام دارد .

بنده با کمال احترام برای شما اما تمایلی به گفتگو به این شیوه ندارم .

امیدوارم خداوند مهربان هر کدام از ما که مسیر اشتباه را در پیش گرفتیم ، به راه خودش هدایت کند .

در پناه حضرت حق

این هم پاسخ جدید من به این مطالب :

***

بسم الله . آقای احمدباطبی :

1- شما ، همانگونه که پیش بینی کردم ،شما هم از فریم تصور عمومی بنده از سایر عناصر کراواتی ضد انقلاب بیرون نخواهید ایستاد و همانگونه که عرض شد ، از گفتگو ، فراری. دیگر عادت کرده ایم و این برای ما چیز شگفتی سازی نیست. می توانید همانگونه که پیش بینی کردم ، از دور و گود بیرون بمانید. چه زیبا فرمود خداوند متعال در کتاب آسمانی اش قران کریم که کل یعمل علی شاکلته ، هرکس بر اساس شاکله وجودی اش عمل می کند و بیش از آن نباید انتظاری از کسی داشت.این یک رفتار تکراری و کسل کننده و بی ارزش برای مخاطب است که دائما الاتصال ، دوستان شما به بهانه های اینگونه متشبث شده ، از مناظره ها فراری اند. توصیه می کنم ، چاره ای اندیشیده ، درد را درمانی بیابید. هرچند سرطان درمان ندارد.

2- دائم الاتصال از بی ادبی حرف می زنید و مدعی می شوید بی ادبی مخالف منطق و گفتگوست. می شود بگویید شما و دوستان ریال بیست و چهار ساعته ، در رسانه های جبهه ی معارض ، چه چیزی از ادب و نزاکت در مقابل جمهوری اسلامی ایران بکار بسته اید که مطالبه ی برابر آن را دارید ؟ همین مطلب شما در مورد شبکه ی خبر حاوی چه تعداد عناوین توهین آمیز ، ادعاهای کذب و ادبیات سخیف بود ؟ اصولا شما بقولی "ما ایرانی ها " خالی به خالو باقی گذارده اید؟

3- در ادبیات بکار رفته توسط اینجانب ، تنها چیزی که نیست فحاشی است. آنچه که من گفتم ، قطعا در کام شما زهرآگین و دردناک مزه می کند. اما این ، جان مایه و حقیقت است که تلخ مزه کرده . درمان این درد را جای دیگر بیابید که آینه را شکستن خطاست.

4- فردی که از سال 78 تاکنون با یک دروغ تاریخی در فضای سیاسی کشور وارد شده و امروز ، عضو سازمان منافقین ، همکار و مرتبط حزب کومله و همکار رسانه ی رسمی حکومت آمریکاست شایستگی گفتگو و مباحثه در مورد اصل حکومت جمهوری اسلامی ایران را اصالتا ندارد و فعلا باید جوابگوی اعمال خود در پیشگاه قضاوت عمومی در میدان رسانه ی دیجیتال باشد ، اما چون در واکاوی حقیقت و دریدن پرده های نفاق و شرک و دروغ ، محدودیت شانیت نداریم ، وارد شدن به این بحث هم بسیار مطلوب است و از آن هم استقبال می شود. اما جای یک پرسش باقیست : در آن گفتگو هم می خواهید مانند این گفتگو به هرچه سئوال است ، جواب ندهید ؟!

5- قطعا آنچه که بین بنده و شما می گذرد ، دقیق در منظر و مراء و قضاوت عمومی است. اما ، شما و دوستانتان کوچکترین نسبتی حقیقی با نظر و رای مردم ندارید و تمام تلاشتان را بر جهت دهی مغرضانه و آلوده به نظر و رای مردم متمرکز می کنید ، اما اگر نتوانید مردم را به سمت و سوی مطلوب خود بکشید ، آنها را با الفاظ صریح ، مورد فحاشی قرار می دهید . شما و دوستان در صحنه های انتخاباتی ثابت کردید که بقول خودتان ، معتقد به آرای نخبگان !! هستید و برای رای مردم ، فقط ارزشی برابر با سوخت زیر اجاق سیاستهای خود قائلید. فتنه ی 88 هنوز در یادها هست و با تو دهنی 9 دی نیز همچنان از دهان استکبار خون و چرک می چکد. چه کسانی پس از انتخابات اسفند 79 به مردم تهران بخاطر رای ندادن به دوستانشان فحش دادند ؟ چه کسانی کسی را که موفق ب کسب رای مردم شده بود پوپولیست نامیدند ؟ بدنیست استانداردهای خود را فاش کرده ، دم از سیاستها و رفتارهای دوگانه بردارید. شما که کارمند رسمی و کارت شناسایی دار حکومت ایالات متحده شرارت آمریکایی هستید را چه به دم زدن از نظر و رای و قضاوت مردم جهان و ایران ؟!

6- شما از کلمه ی مهم و ویژه ای بنام "مغلطه" نام بردید که جایگاه ویژه ای در ادبیات فلسفی و منطقی خاصه اسلامی و ایرانی دارد. بدنیست فورا با اتکاء به یک منبع متعبر فلسفی و منطقی ، معنای آن را نیز بیان کنید تا مشخص شود ، کلمه ی مذکور را من باب خالی نبودن عریضه مورد استفاده قرار داده اید یا واقعا در کاربرد صحیح بهره برداری کرده اید ؟ اگر باب مغالطه گیری باز شود که دیگر چیزی از هیکل رسانه های استکباری باقی نمی ماند. پرونده ی هسته ای ایران ، کلا یک مغالطه ی بزرگ خجالت آور است. بیایید اصلا کل بحث را رها کرده ، به میدان مغالطه گیری از یکدیگر وارد شویم . آماده اید ؟ بسم الله. تا سیه رو شود هر که در او غش باشد.

7- چگونه، شما داشتن موضع صریح ، شفاف و بی رو دربایستی در قبال جریانی ، فکری و سیاستی را به عصبانیت تفسیر کردید؟ جز نیت خوانی و کف بینی به چه متوسل شدید که چنین گفتید ؟ بنده که فقط مطالب شما را در جمع دوستانی که اینجا در کنارم حاضرند می خوانم و بعد پاسخ خود را نوشته و آن را هم می خوانم و همگی خندانیم . شما این چهره ی عصبانی و خشمگین و اعصاب خورد را از کجا آوردید ؟ نکند همه را به کیش خود پنداشتید ؟ گفتگو با شما ، چون مایه ی افشاگری و روشنگریست ، خاصه آنکه از سوی اینجانب آغاز شده ، مفرح و مسرت بخش نیز هست. بامزه ترین جاهایش ، دست زدن شما به بازیهایی است که در ادامه آن را افشا خواهم کرد. حالا مشخص می شود چه کسی عصبانی و چه کسی سرحال و مثبت است .

8- بحث تمرکز روی اشخاص را قبلا گفتم و شما اصولا حال و حوصله ی جواب ندارید. چه کنیم . قبلا گفتم که ما پدرکشتگی مگر داریم که روی "شخص" هم متمرکز شویم ؟ مگر جای مرا در VOA تنگ کرده اید یا مگر پست مرا در سازمان منافقین اشغال می کنید یا مگر از جیب من در کومله خرج کرده اید که از شما کینه ای شخصی داشته باشم؟ من هم که حقوق شمارا در وزارت دفاع ج.ا.ا نخورده ام که. یا اینکه در دانشگاه جای شما را نگرفتم . یا پروژه های دفاعی شما را حذف نکردم که . پس شما هم کینه ی شخصی از من قاعدتا بدل ندارید. ( دارید؟! ) گفتم که آنچه میان من و شما افتراق و تقاوت و تمایز ایجاد می کند اعمال و افکارمان است و بقول " ما مسلمانها" اکرمکم اتقیـکم " . آیا بازهم بر شیپور بدصدای خصومت شخصی خواهید دمید؟!

9- از لابلای آنچه که در جوابهای شماست ، کلمه ای "پـاسخ با محتوا" بیرون نمی آید. شما به کلی گوییهای دیپلماتیک رسانه ای اکتفا کرده اید و اگر واقعا اینگونه میخواهید با دیگران گفتگو کنید ، شما را چه به ورود به میدان تبادل اندیشه و وبلاگ نویسی و طرح مباحث مباحثه برانگیز؟ بهتراست همانجا پشت رایانه تان در VOA مانده ، برای رژیم سفاک ، نجس و پلید و نامشروع صهیونیستی خوراک رسانه ای تهیه کنید.

10- احمدخان . من اگر خوب دیده باشید ، هرگز به وبلاگ شما کوچکترین لینکی نداده و نمی دهم. شما هم اگر کوچکترین علاقه ای به انتشار عین کامنتهای خود دارید ، در لینک نظر ، آدرس وبسایت خود را نگذارید. این هم لینک دادن است . من ، نظر شما را بشکل اسنپ شات منتشر می کنم ، اما به شما لینک نخواهم داد. آدرس وبلاگ شما را هر بچه ی تازه وارد به دنیای سیاست باید بلد باشد. من در سرزمین دیجیتالی خود ، شما و حکومت آمریکا را تحریم می کنم.

11- همانگونه که قول داده بودم ، میخواهم گوشه از بازیهای بامزه ی شما را افشا کنم. این افشا گری چندین فایده دارد : اول اینکه گوشه ای از شیرین کاریهای فرحبخش شما را نشان می دهد دوم اینکه نشان می دهد آنچه که از شما در مورد ادامه خدمت و همکاری با VOA درج شد کاملا صحت دارد و شما 1 : نمی توانید به آن جواب بدهید ، اگر داشتید می دادید و 2 : می خواهید رد را گم کنید و آب رفته را به جوی برگردانید. اما متاسفم . امکان ندارد. شرح ماجرای شیرین کاری خود را بخوانید :

 

ماجرا از این قرار است که ادعا شده بود شما از VOA اخراج شده اید. اما شما آمدید و برای بنده با خدمات VOA کامنت گذاردید. بعد از افشاگری ، بجای آنکه توضیحی بدهید – که اگر داشتید و از روسا اجازه داشتید، حتما می دادید – آمدید و تلاش کردید ردپای فنی خود را مخفی کنید. اما کاش هنگام این کار از بچه های فنی IBB کمترین مشاوره ای را می گرفتید. چون استفاده از یک آی پی VPNکانادایی که اختصاصا برای مخفی کردن IP کاربرد دارد، شمارا رسوا تر می کند که حفظ نمی کند.

شرح آی پی جدیدتان که فقط یک وی پی ان ( متعلق به سایت هاید آی پی HideIPVPN.com) است نه آی پی واقعی لوکیشین شما ، به این شرح است :

IP Location: Canada Vancouver Assertivenet
ASN: AS29761
Resolve Host: 66-154-96-218.netluxe.com
IP Address: 66.154.96.218

NetRange:       66.154.96.0 - 66.154.127.255
CIDR:           66.154.96.0/19
OriginAS:       AS30092
NetName:        ASSERTIVENETWORKS
NetHandle:      NET-66-154-96-0-1
Parent:         NET-66-0-0-0-0
NetType:        Direct Allocation
RegDate:        2003-10-01
Updated:        2007-04-16
Ref:            http://whois.arin.net/rest/net/NET-66-154-96-0-1

OrgName:        ASSERTIVENET
OrgId:          ASSER
Address:        555 West Hastings St.
Address:        Box 12066
City:           Vancouver
StateProv:      BC
PostalCode:     V6B-4N5
Country:        CA
RegDate:        2003-05-28
Updated:        2010-03-30
Comment:        Reassignment information for this network is available
Comment:        at rwhois.assertive.ca 4321
Ref:            http://whois.arin.net/rest/org/ASSER

ReferralServer: rwhois://rwhois.assertive.ca:4321/

OrgTechHandle: NETWO265-ARIN
OrgTechName:   Network Operation
OrgTechPhone:  +1-604-687-4677 
OrgTechEmail:  
OrgTechRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/NETWO265-ARIN

OrgAbuseHandle: ABUSE308-ARIN
OrgAbuseName:   Abuse Department
OrgAbusePhone:  +1-604-687-4677 
OrgAbuseEmail:  
OrgAbuseRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/ABUSE308-ARIN

OrgNOCHandle: NETWO265-ARIN
OrgNOCName:   Network Operation
OrgNOCPhone:  +1-604-687-4677 
OrgNOCEmail:  
OrgNOCRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/NETWO265-ARIN

RAbuseHandle: ABUSE308-ARIN
RAbuseName:   Abuse Department
RAbusePhone:  +1-604-687-4677 
RAbuseEmail:  
RAbuseRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/ABUSE308-ARIN

RNOCHandle: NETWO265-ARIN
RNOCName:   Network Operation
RNOCPhone:  +1-604-687-4677 
RNOCEmail:  
RNOCRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/NETWO265-ARIN

RTechHandle: NETWO265-ARIN
RTechName:   Network Operation
RTechPhone:  +1-604-687-4677 
RTechEmail:  
RTechRef:    http://whois.arin.net/rest/poc/NETWO265-ARIN

== Additional Information From rwhois://rwhois.assertive.ca:4321/ ==

autharea=66.154.96.0/20
xautharea=66.154.96.0/20
network:Class-Name:network
network:Auth-Area:66.154.96.0/20
network:ID:NET-24288.66.154.96.216/29
network:Network-Name:Public Network IP Range
network:IP-Network:66.154.96.216/29
network:IP-Network-Block:66.154.96.216 - 66.154.96.223
network:Org-Name:HideIpVPN
network:Street-Address:530 West 6th St
network:City:Los Angeles
network:State:CA
network:Postal-Code:90014
network:Country-Code:US
network:Tech-Contact:MAINT-24288.66.154.96.216/29
network:Created:20101005020145000
network:Updated:20101005021412000
network:Updated-By:
contact:POC-Name:Adrian Crismaru
contact:POC-Email:
contact:POC-Phone:+37379726727
contact:Tech-Name:Adrian Crismaru
contact:Tech-Email:
contact:Tech-Phone:+37379726727
contact:Abuse-Name:Adrian Crismaru
contact:Abuse-Email:
contact:Abuse-Phone:+37379726727
 
آقای احمد باطبی.
اینگونه ، چه کسی برای شما ، که بجای اعتراف به حقیقت ، سعی در مخفی کردن آن می کنید ، کمترین اعتباری قائل می شود که بتوانید چیزی را "بی اساس" معرفی کنید؟ آدمهای معتبرهم برای حرفشان باید دست به استدلال شوند. نه شما که چنین روحیه و روشی دارید که اعتباری برای شما و همفکرانتان بجا نگذاشته .
 
این آن چیزی است که زشت ، بی اعتبار و رسوا کننده است. دروغ و فریبکاری و تلاش برای حفظ ظاهر "باکراوات" .

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.