سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دريادار سياري آخرين وضعيت رزمايش دريايي ولايت 90 را تشريح كرد؛

آمادگي نيروي دريايي ارتش براي انهدام هرگونه هدف سطحي و زيرسطحي

فرمانده نيروي درياي ارتش گفت: ناوشكن‌ها،‌ناوهاي موشك‌انداز و ‌يگان‌هاي پشتيباني نيروي دريايي اعم از سطحي،‌ زيرسطحي و پروازي آمادگي دارند كه هر گونه هدف سطحي و زيرسطحي را كه در عرصه دريا به عنوان دشمن شناسايي شود با اقتدار و قدرت منهدم كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران،‌ اميردريادار سياري در تشريح آخرين وضعيت مراحل رزمايش دريايي ولايت 90 بااشاره به اينكه امروز اولين روز مرحله نمايش قدرت با تيراندازي ناو‌شكن‌ها، ناوهاي موشك‌انداز و ناوهاي پشتيباني انجام شده است، اظهار داشت: ناوشكن‌ها،‌ناوهاي موشك‌انداز و ‌يگان‌هاي پشتيباني نيروي دريايي اعم از سطحي،‌ زيرسطحي و پروازي آمادگي دارند كه هر گونه هدف سطحي و زيرسطحي را كه در عرصه دريا به عنوان دشمن شناسايي شود با اقتدار و قدرت منهدم كنند.
وي با بيان اينكه ما امروز به اين مهارت،‌ توانايي و قدرت دست‌يافته‌ايم؛ افزود: امروز ناوشكن‌ها و ناوهاي موشك‌انداز با انواع و اقسام توپ‌هايشان و سلاح‌هاي پدافند هوايي سطح به هواي خود تيراندازي‌هاي مختلفي را انجام دادند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش بااشاره به اينكه براي مقابله با دشمن در عرصه دريا تجهيزات و سلاح‌هاي مختلفي در اختيار نيروي درياي قرار دارد، خاطر نشان كرد: انواع موشك‌هاي سطح به سطح، سطح به هوا و انواع و اقسام اژدرها را در اختيار داريم كه روي يگان‌هاي رزمي سطحي و زيرسطحي نصب شده‌اند و در مقابل هر دشمني با توجه به قابليت سلاح‌هايمان از آنها استفاده خواهيم كرد.
دريادار سياري گفت: امروز روزي است كه فقط توپخانه و سلاح‌هاي سطح به هوا مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنين صبح امروز تيراندازي عليه اهداف سطحي با موفقيت صورت پذيرفت.
وي به تيراندازي عليه هدف‌هاي هوايي كه از شامگاه شنبه 10 دي آغاز مي شود اشاره و تصريح كرد: مسئله مورد انتظار ما در اين مرحله از رزمايش اين است كه بتوانيم آماده به كار بودن سلاح‌‌ها و تجهيزات خود را آزمايش كرده و از آمادگي صددرصد اين تجهيزات اطمينان حاصل كنيم.
دريادار سياري ادامه داد: انتظار ديگر ما اين است كه بتوانيم سرعت،‌ قدرت و تحرك كاركنان خود را ارزيابي كنيم و ببينيم تا چه حد قادر هستند از سلاح‌هايي كه در اختيار دارند عليه اهداف سطحي و زيرسطحي استفاده كنند.
فرمانده نيروي دريايي ارتش با اشاره به اين كه امشب عمليات تيراندازي عليه هواپيماهاي بدون سرنشين انجام خواهد شد تاكيد كرد: رزمايش تا كنون با موفقيت انجام شده و توانسته‌ايم سرعت، دقت تيراندازي و دقت اصابت همه مهمات به اهداف بويژه اهداف هوايي بدون سرنشين را آزمايش كنيم و نتايج ارزشمندي نيز بدست‌ آورده‌ايم./ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.