سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشنامه و کارگردانی نمایش «مسافر اتاق شماره 37» قابل تأمل بود

حسینی مهر، خاکی و تجریشی از نمایش «مسافر اتاق شماره 37» ديدن كردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از  روابط عمومی نمایش، دکتر محمدرضا خاکی، ناصر حسینی مهر و حمید تجریشی (پژوهشگر ادبیات)، طی روزهای پنج شنبه و جمعه 8 و 9 دی ماه به دیدن نمایش «مسافر اتاق شماره 37» نشستند.
محمدرضا خاکی در پایان اجرای روز پنج شنبه در مورد این اثر گفت: نمایش «مسافر اتاق شماره 37» را مانند یک قاب عکس بدون نقص دیدم که همه اجزای این اثر در سر جای خود کاربردی و به جا استفاده شده است، بازی ها بسیار خوب و کار از قوت خوبی برخوردار بود، نمایشنامه و کارگردانی نیز قابل تأمل بود.
بنابر این گزارش، در آخر هم هومن بنائی کارگردان این نمایش، اجرا پنج شنبه شب را به دکتر محمدرضا خاکی تقدیم کرد.
بنابراین گزارش، این نمایش نوشته هومن بنائی است و در آن بازیگرانی چون کاوه مرحمتی، محسن رحیمی، مجید دیندار، کهبد تاراج، مرضیه فیلی، فهیمه معین و زهرا خضرائی به ایفای نقش می پردازند. همچنین صدای مسعود خواجه وند و عفت شمس نیز در این نمایش حضور دارند.
محسن رحیمی به عنوان طراح صحنه، فهیمه معین در مقام طراح لباس و الناز قراربخش به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، در جدیدترین اثر نمایشی گروه «فطرس» همکاری می کنند.
بر این اساس از دیگر عوامل گروه می توان به حضور شیوا خدابخش عکاس، هاتف بنائی مدیر صحنه، نسرین نقیون منشی صحنه و ایلیا شمس مدیر روابط عمومی اشاره کرد.
نمايش «مسافر اتاق شماره 37» تا 15 دي ماه 90 در خانه تئاتر«آو» واقع در خيابان شريعتي، سه راه طالقاني، خيابان خواجه نصير، پلاك 280 واحد 1، در ساعت 20:30 به اجرا خود را ادامه می دهد./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.