سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علیخانی در نطق میان دستور:

از خاتمي تشكر مي‌كنم كه در انتخابات شركت كرد

نماينده مردم قزوين گفت: از خاتمی تشکر می‌كنم که در انتخابات شرکت کرد و نشان داد که در کنار امام(ره) و رهبری بوده و هست.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، قدرت الله علیخانی نماينده مردم قزوين در خانه ملت در نشست علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تشکر از حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی و لبیک آنها به دعوت مقام معظم رهبری و وصیت امام خمینی(ره) گفت: مردم استان قزوین حضور گسترده ای در انتخابات داشتند اما یک تشابه اسمی موجب شد تا آرای من کاهش پیدا کند که این مساله را به تصمیم‌گیری شورای محترم نگهبان واگذار کردم و هر آنچه آن شورا رأی دهد از آن تبعیت می کنم.

علیخانی تأکید کرد: برخی گفتند علیخانی سکته کرده و در بیمارستان است معاندان و منافقین باید سکته کنند ما زنده ایم و می خروشیم.

وی با بيان اينكه از حقوق ۹۲ هزار نفری که به من رأی دادند  دفاع خواهم کرد همانطور که نظام از حقوق آنها دفاع می کند، افزود: از آقای خاتمی تشکر می‌کنم که در انتخابات شرکت کردند و نشان دادند که در کنار امام(ره) و رهبری بودند و هستند و اصلاحات ادامه پیدا خواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: از روزنامه ایران گله‌مندم که تیتر زد: سؤال کنندگان از رئیس جمهور رأی نیاوردند بهتر بود کنار آن می نوشت یکی از بستگان جناب رئیس جمهور نیز در استان سمنان رأی نیاورد.

وی افزود: از روزنامه ایران گلایه دیگری دارم به علت مطلب آقای جوانفکر که نوشت مخالفان دولت رأی نیاوردند این حرف را قبول ندارم از اصلاح طلبان مجلس ۲۰ نفر نامزد نمایندگی مردم در انتخابات بودند بقیه نمایندگان اصولگرا بودند چرا این گونه شد؟ مردم هر تصمیمی بگیرند تابع نظر آنها هستیم./س2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.