سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

مردم پلدختر بیش از 52 هزار رای به صندوق‌ها ریختند

فرماندار پلدختر گفت: در مجموع 54 هزار و50 نفر واجد شرایط رای در این شهرستان وجود داشت که از این میزان 52 هزار و 179 نفر در این انتخابات حضور یافتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران   ، فریدون رشیدی در جمع خبرنگاران فعال شهرستان پلدختر اظهار کرد: حضور 96,5 درصدی از جمعیت واجد شرایط مردم این شهرستان در انتخابات مجلس نهم بیانگر ولایی بودن مردم این شهرستان است.

وی افزود: از مجموع 54 هزار و 50 نفر واجد شرایط رای این شهرستان، 52 هزار و 179 نفر در این انتخابات حضور یافتند.

فرماندار پلدختر گفت: حضور حماسی و چشم‌گیر مردم ولایتمدار شهرستان پلدختر در انتخابات دشمنان را غافلگیر کرد و تمام نقشه‌های و توطئه‌های آنها خنثی شد و بار دیگر مردم وفاداری خود را با رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های انقلاب به نمایش گذاشتند.

رشیدی افزود: مردم تکلیف مدارانه در این صحنه حاضر شدند و با حضور منسجم در پای صندوق‌های رای، با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری حماسه دیگری خلق کردند.

وی تصریح کرد: انتخابات این دوره همراه با قانونمداری، امانتداری و حفظ بی‌طرفی با حضور حداکثری مردم برگزار شد و این حضور بی‌سابقه مردم در شرایطی صورت گرفت که دشمن همه توان، ابزار و تدابیر خود را به منظور برگزار نشدن انتخابات و یا کمرنگی حضور مردم در این حماسه ملی به کار گرفته بود.

فرماندار پلدخترگفت: حضور حماسی و دشمن شکن و شورانگیز مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رای مجلس نهم تحسین برانگیز و قابل تقدیر بود.

وی در ادامه از پوشش موثر اخبار انتخابات توسط خبرنگاران پلدختر تقدیر کرد.

فرماندار پلدختر گفت: 10 نفر نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بودند که در پایان شمارش آرا، علی کاییدی نماینده فعلی با 11 هزار و 919 رای و سید حمیدرضا کاظمی با 10 هزار و 717 رای به دور دوم راه یافتند./س


 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.