سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبايد به دليل بيماري ام فراموش شوم

متاسفانه بيماري و جراحي تومور مغزي ام باعث فراموش شدن من از عرصه بازيگري شده و مسئولان بايد توجه بيشتري به مشكلات فعالان اين قشر داشته باشند.

معصومه آقاجاني بازيگر و دوبلور پيشكسوت سيما در خصوص برخي از مشكلات سينماي ايران و كمرنگ شدن حضور خود در اين عرصه در گفتگو به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت: متاسفانه سينماي ايران با بهره گيري از بعضي از كارگردانان و ساختن فيلم هاي ضعيف و استفاده از چند بازيگر محدود زن و مرد به تكرار افتاده است.

وي افزود: در برهه اي از زمان سينما از حضور كارگردانان و بازيگران بزرگي بهره مند مي شود كه اكنون بسياري از آنان خانه نشين شده اند.

اين بازيگر با اشاره به مشكلات سينماي ايران اظهار داشت: معتقدم ساخت چندين اثر با مضمون متفاوت و فيلمنامه هاي قوي به مراتب بهتر از تكرتار شدن و دست به دامن نابازيگران زدن است.

آقاجاني كه يكسال و نيم به دليل تومور مغزي به استراحت پرداخت، افزود: با وجود فعاليت هاي بسيارم در عرصه بازيگري به دليل يكسال و نيم دوري از هنر و درمان بيماري ام به فراموشي سپرده شدم.

آقاجاني كه از 15 سالگي به روي صحنه تئاتر رفت و همواره مورد تشويق مرحوم رادي بود، اظهار داشت: انتظار من از مديران ذيربط در حوزه بازي چه در سينما و چه در سيما نگاه و برخورد تخصصي بيشتر در اين حوزه است.

وي ادامه داد: متاسفانه وجود رابطه به جاي ضابطه افراد علاقمند و مستعد به عرصه بازيگري را خانه نشين كرده است.

اين دوبلور اظهار داشت: من با تلاش و استعداد خود وارد اين عرصه شدم و نيازي به ديده شدن ندارم.

وي كه به موازات بازيگري در دوبله نيز به فعاليت مشغول بوده، افزود: به موازات حضور در عرصه بازيگري فعاليت خود را در دوبله ادامه دادم و اكنون با آمدن ميلاني رياست جديد واحد دوبلاژ سيما همچنان به كار خود ادامه مي‌دهم.

گفتني است، آقاجاني در سريال هايي چون كلانتر، يكي مثل من، مهر و ماه، دبيرستان خضرا، و فيلم هاي سينماي بشارت منجي، ‌به رنگ ارغوان، و بازي در تئاتر بام ها و زيربام ها، و بسياري از آثار ديگر ايفاي نقش كرده است./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.