سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک شبکه ضد انقلاب:

نوری زاده و سازگارا پول می دهند که روی آنتن باشند

شمایی که حاضر می شوید به عده ای پیرمرد بالای 50 و 60 سال در برنامه های خود میدان دهید اما امثال من را بایکوت رسانه ای کرده اید ، میدانم علت این کار چیست ! امثال من چون....

به گزارش گروه وب گردی باشگاه خبرنگاران ، تلویزیون ایران آریایی که به عده ای عنصر فسیل سلطنت طلب تعلق دارد با فحاشی به  دیگر طیف های اپوزیسیون از جمله راه سبز امید ( نا امید ) و افرادی چون" نوری زاده "و " سازگارا " آنان را افرادی دیکتاتور و مستبد نامید !

خسرو فروهر گوینده یکی از برنامه های این شبکه در برنامه دیشب خود با ناراحتی و عصبانیت به طوری که بارها کنترل خود را از دست داد، با فحاشی به این افراد گفت : " شمایی که حاضر می شوید به عده ای پیرمرد بالای 50 و 60 سال در برنامه های خود میدان دهید اما امثال من را بایکوت رسانه ای کرده اید ، میدانم علت این کار چیست ! امثال من چون به مانند " نوری زاده ها " پول نداریم و باج به شما نمی دهیم حق مطرح شدن هم نداریم ! "

 

وی در ادامه با اشاره به افراد مطرح راه سبز امید ( نا امید ) گفت : " امثال میرحسین و کروبی ( سران فتنه ) و نماینده هایشان در خارج از کشور دیکتاتورهایی هستند که دروغ می گویند که طرفدار دموکراسی و جمهوری خواهی هستند ، آنها اگر حرفی از جمهوری خواهی می زنند ما را برای سیاه لشگری در این تشکیلات می خواهند . "
فروهر افزود : " امثال" سازگارا " با این همه نقطه سیاه در کارنامه شان ، مگر چه دارند که باید در رسانه های ضد انقلاب مطرح شوند اما امثال من چون گاف نداریم نباید در رسانه های دیگر حضور داشته باشیم . برنامه سازها به امثال ما اجازه صحبت کردن در برنامه هایشان را نمی دهند و به شاهزاده پهلوی فشار می آورند تا میدان را برای آنها خالی کند !"
وی در پایان با لحنی التماس گونه و اشک آلود گفت : " اجازه بدهید ما هم در رسانه های شما حضور پیدا کنیم . مگر ما چه کم داریم از بعضی ها که به دروغ از جمهوری خواهی دم می زنند ولی دیکتاتور های قهاری هستند؟ /ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.