سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبير كل جنبش عدالت و مهرورزي اعلام كرد؛

59 كانديداي جنبش عدالت و مهرورزي راهي بهارستان شدند

دبير كل جنبش عدالت و مهرورزي از راهیابی 59 کاندیدای این جنبش به مجلس خبر داد و اعلام کرد: 27 نامزد مورد حمايت جنبش عدالت و مهرورزي نيز به دور دوم راه پيدا كردند.

‌حسين سعيدي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مشاركت 64 درصدي مردم در صحنه انتخابات پيام دندان‌شكني به دشمنان نظام بود و مشارکت چشم‌گير و گسترده مردم هوشيار ايران در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را بايد امتداد همان خط بصيرت و استقامت در راه و مکتب حضرت امام (ره) دانست که در روز 12 اسفند با لبيک و پاسخ خالصانه خود به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ياد و نام شهدا و ايثارگران انقلاب اسلامي را دوباره زنده كرد.
 

وی با تقدير از حضور حماسي مردم مهرورز ايران در انتخابات مجلس، گفت: از مجموع كانديداهاي مورد حمايت جنبش عدالت و مهرورزي تاكنون 56 نامزد از استانها و سه نامزد از تهران به عنوان نماينده مردم در مجلس انتخاب شدند و همچنين 27 كانديداي اين جنبش راهي مرحله دوم شدند.
 

سعيدي در ادامه تاكيد كرد: اعتقاد داريم مجلس برخاسته از آراي مردم وامدار هیچ کس نیست و نمايندگان منتخب بايد از همه ظرفيت خود براي پيشرفت و عدالت در عرصه داخلي و عزت و اقتدار در عرصه بين‌المللي استفاده کنند.
 

دبير كل جنبش عدالت و مهرورزي افزود: انتظار مي رود نمايندگان راه يافته به مجلس خادمان واقعي ولايت و مردم باشند و دغدغه‌ها و دل مشغولي‌هاي ولي امر مسلمين را مو به مو اجرا كنند و هرآنچه وظيفه قانوني و شرعي آنان است در قبال ولايت و مردم تمام و كمال انجام دهند.
 

وي رسالت جنبش عدالت و مهرورزي را به عنوان جنبشي مردمي براي حضور حداکثري در امر خطير انتخابات دانست و گفت: خداي متعال را شاکريم که اين جنبش مهرورز را باري ديگر در امتحاني سرنوشت ساز سر بلند کرد.

/ع2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.