سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربي خوش بين زرد پوشان اعلام كرد:

برزيل در المپيك هم قهرمان است!

منزس مربي تيم اميد برزيل مي گويد تيمش اولين اميد كسب مقام طلا در المپيك لندن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حانو منزس در مصاحبه اي با اسوشيتدپرس مي گويد: من اميد فراواني به تيمي كه با خود به لندن مي آورم دارم و به توانائي هايش اعتقاد كامل دارم، تيم ما آماده است كه از ابتدا در تمام بازي ها بدرخشد و المپيك را ببرد.

برزيل تيمي قوي از فوتباليست هاي المپيكي دارد كه ظاهراً قادر به تصاحب تنها عنوان قهرماني كه كشورمان تاكنون به آن دست نيافته است، هستند.

در ميان بازيكناني كه راهي اين رقابت ها هستند نام بازيكناني همچون ني حار، پاولوهنريك، لوكاس، اسكار، بازيكن تيم ميلان، فيليپ كاتينحو، ساندرو از تاتنهام و الكساندر پاتو از اي سي ميلان فابيو و رافائل از منچستر يوناتيد به چشم مي خورد.

البته امكان اينكه منزس نتواند تعدادي از افراد نامبرده را با خود همراه كند وجود دارد چرا كه باشگاه ها اجباري در سپردن بازيكنانشان به تيم ملي برزيل ندارند.

منزس در ادامه افزود: ما تيمي قوي از بازيكنان زير 23 سال داريم اما هنوز فرصت نشده كه تمام آنها را به طور كامل در طول يك مسابقه مورد تحليل و بررسي قرار دهيم اما آنهايي را كه نياز به بررسي شان بود در اولويت قرار داريم.

برزيل در ماه جي در بازي دوستانه به مصاف دانمارك خواهد رفت كه اما قطع به يقين در اين مسابقه تنها از بازيكنان زير 23 سال خود استفاده نخواهد كرد.

منزس مي گويد: 20 روزي كه ما در ايالات متحده در كنار هم خواهيم داشت زمان خوبي ست براي برداشتن قدم هاي اول و بعد از آن مرحله نهائي ست براي آماده سازي بازيكنانمان براي بازي هاي المپيك.

گفتني است كه بازي هاي المپيك در شرايطي انجام مي پذيرد كه تيم ها از بازيكنان زير 23 سال بهره مي گيرند اما هر تيم مي تواند 3 بازيكن بالاي 23 سال نيز داشته باشد.

مربي تيم اميد برزيل اضافه كرد: يكي از 3 بازيكن بالاي 23 سال حتماً‌دفاع بازي خواهد كرد. مادر خط دفاع مياني كمبود بازيكن زير 23 سال داريم و به احتمال زياد در آن ناحيه از بازيكن بزرگتر استفاده خواهيم كرد./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.