سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فنی،عمران شهرداری تهران خبر داد:

پایان عملیات حفاری در بخش فوقانی تونل امیر کبیر

معاون فنی، عمران شهرداری تهران از اتمام عملیات حفاری در بخش فوقانی تونل امیر کبیر، 2 هفته زودتر از برنامه زمان بندی شده در پانزدهم اسفند ماه، خبر داد.

مازیار حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با اتصال شرق و غرب تونل T4 حد فاصل میدان کلانتری تا بزرگراه امام علی (ع) در نقطه ای زیر خیابان درودیان، عملیات حفاری بخش فوقانی در تونل امیر کبیر از سه راه امین حضور تا بزرگراه امام علی (ع) به پایان رسید.
وی اظهار داشت: در نتیجه این عملیات نمام جبهه های کاری در این تونل حمل و نقل به یکدیگر مرتبط می شوند حسینی با بیان اینکه زمان اتمام عملیات حفاری در بخش فوقانی تونل امیر کبیر طبق برنامه زمان بندی 25 اسفند سال جاری بوده است گفت: این عملیات با پیشرفت مناسب حفاری ها، 2 هفته زودتر از موعد مقرر به پایان رسیده است.
*احداث معبری مهم برای کاهش ترافیک منطقه بازار
معاون فنی عمران شهرداری خاطر نشان کرد: تونل امیر کبیر یک معبر شریانی مهم برای کاهش باز ترافیکی یکی از پر رفت و آمد ترین مناطق تهران (منطقه بازار) می باشد که ساخت یک پارکنیگ طبقاتی و مجتمع تجاری در حد فاصل شرق خیابان هفده شهریور تا غرب خیابان شکوفه در این طرح دیده شده است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.