سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نيروي زميني ارتش بر آمادگي دفاعي نيروهاي مسلح تأكيد كرد

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: نيروهاي مسلح و از جمله ارتش از آمادگي بالايي براي دفاع از سرحدات كشور در برابر تهديدات احتمالي دشمنان برخوردارند.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي کل ارتش، امير سرتيپ احمدرضا پوردستان در مراسم افتتاح طرح تكميلي بيمارستان 550 تختخوابي نيروي زميني ارتش در مشهد، اظهار داشت: نيروهاي مسلح و از جمله ارتش از آمادگي بالايي براي دفاع از سرحدات كشور در برابر تهديدات احتمالي دشمنان برخوردارند.

وي اضافه کرد: هدف بعدي آمريكا پس از تجاوز و اشغال افغانستان حمله نظامي به ايران بود ولي با وجود رهبري بصير، نيروي نظامي مقتدر، ملتي ولايي و حضور گسترده آنان در صحنه اين ترفندها با شكست مواجه شد.

فرمانده نيروي زميني ارتش گفت: استكبار جهاني به سركردگي آمريكا كه به خاطر افزايش قدرت بازدارندگي و توانمندي نيروهاي مسلح ايران از تحميل جنگ عليه ايران اسلامي مأيوس شد، بر دامنه تهاجم فرهنگي و تهديد نرم خود عليه نظام اسلامي و آرمان‌هاي آن افزود.


سرتيپ پوردستان رويكرد اسلام هراسي را از جمله ترفندهاي معاندان و غربي‌ها ذكر و بيان كرد: موساد، سيا و بقيه سازمان‌هاي جاسوسي مرتبط با نظام استكباري ترفندهايي را عليه ارزش‌هاي اسلامي به كار مي گيرند كه بايد در برابر آن هوشيار بود.

وي اظهارداشت: آمريكا طي سالهاي گذشته براي صيانت از موجوديت خود سياست‌هاي غلط در پيش گرفته و به دنبال ايجاد به اصطلاح نظم نوين جهاني است.

سرتيپ پوردستان خاطرنشان کرد: با همه اينها، خيزش‌هاي بيداري اسلامي مردم كشورهاي منطقه، جهان اسلام و حتي حركتهاي ضد نظام سرمايه داري با عنوان جنبش وال استريت در آمريكا عليه سياستهاي خصمانه مستكبران شكل گرفته و توسعه يافته است و صداي خرد شدن استخوانهاي سردمداران آمريكايي و صهيونيستي به گوش مي رسد.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.