سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول نهاد رهبري دانشگاه بیرجند :

حضور دانشجویان در انتخابات برای دشمن سنگین‌تر از ترور آنها بود

مسئول نهاد رهبري دانشگاه‌ بیرجند گفت :حضور دانشجويان درانتخابات نشان دهنده توجه آگاهانه دانشجویان به مسائل مختلف کشور است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام مهدی جعفری مسوول نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه بیرجند ضمن تشکر از حضور دانشجویان در انتخابات، اظهاررداشت: این حضور به معنای این است که دانشجویان به مسائل کشور توجه دارند.


حجت الاسلام مهدی جعفری، گفت: حضور مردم به ویژه دانشجویان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام و انقلاب است.
وی با اشاره به اینکه دشمن از راههای مختلف سعی در دلسرد کردن دانشجویان از نظام دارد، افزود: حضور دانشجویان در انتخابات برای دشمن به مراتب سنگین تر از ترور آنها بود.


مسوول نهاد دانشگاه بیرجند با بیان اینکه امروز دانشجویان در تمامی صحنه ها حضور فعالی دارند، تصریح کرد: این نشان دهنده توجه ویژه و آگاهانه دانشجویان به مسائل مختلف کشور است.


جعفری افزود: تجربه نشان داده است دشمن در عرصه های مختلف و راهپیمایی ها حضور گسترده مردم را سانسور خبری می کند، اما این حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمن را به انفعال می اندازد.
وی با اشاره به اینکه اگر نماینده به دنبال وضع قوانین سالم و لازم باشد از بسیاری مشکلات کشور کاسته می شود، تاکید کرد: این یک اصل برای نماینده منتخب مردم است.


مسوول نهاد دانشگاه بیرجند نظارت بر اجرای مصوبات حوزه انتخابیه یک نماینده را از وظایف مهم دانست.
جعفری با اشاره به اینکه نظارت نمایندگان بر عملکرد مسئولان می تواند کارآمدی آنها را بالا ببرد، یادآور شد: این نظارت نماینده است که اعتبارات را به بار می نشاند.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز الگویی برای مستضعفین و نظام های در حال قیام است، تصریح کرد: همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند: «ما انقلاب را صادر می کنیم» این انقلاب امروز صادر شده است.
مسوول نهاد دانشگاه بیرجند با بیان اینکه استکبار جهانی مي خواهد نظام را کنترل کند، گفت: واقعیت این است که این نظام کنترل شدنی نیست.


جعفری خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در انتخابات برای کسانی که در حال برنامه ریزی و قیام برای بیداری اسلامی هستند قوت قلب است./ش4
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.