سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش همکاری های سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و کتابخانه ملی لهستان

در نشست مشترک عنایت سالاریان مشاور رئیس و مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی ایران و فیلیپ سیگانیک دبیر اول سفارت لهستان، دو طرف بر گسترش فعالیت های فرهنگی و علمی مشترک تاکید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ج.ا.ا.، در این نشست مقرر شد در پاسخ به سفر رئیس پیشین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به لهستان، زمینه های سفر رئیس کتابخانه ملی این کشور به ایران فراهم شود.

ملاقات با رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به منظور اجرایی شدن تفاهم نامه امضاء شده میان دو طرف در راستای تداوم ارتباطات و همکاری های علمی و فرهنگی و همچنین بازدید از بخش های مختلف سازمان و مراکز فرهنگی ایران از برنامه های سفر هیات لهستانی به ایران است.

روسای سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران و کتابخانه ملی لهستان در سال 1388 به منظور تبادل تجارب در زمینه های کتابداری و اطلاع رسانی، حفاظت، نگهداری و گسترش مجموعه های طرفین و همچنین برگزاری دوره ها، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه های بین المللی تفاهم نامه همکاری امضا کرده بودند./ی2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.