سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توانمندي ديگر از متخصصان ايراني؛

كسب مقام نخست جشنواره نوآوري هاي تلفن همراه

نرم افزار بازار اندرويد كه توسط متخصصان كشورمان طراحي شده است موفق به كسب مقام نخست جشنواره نوآوري هاي تلفن همراه ايران شد.

حسام آرمندهي سرپرست تيم طراحي نرم افزار بازار اندرويد در حاشيه دومين كنتفرانس ارزش افزوده تلفن همراه ايران كه امروز برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار دانش باشگاه خبرنگاران گفت: اين نرم افزار با هدف ارائه مجموعه اي از برنامه هاي توليدي رايگان و غيررايگان فارسي و غيرفارسي مثل بازي سرگرمي، كاربردي و برنامه هاي آموزشي براي مخاطبان داخل كشور با آسانترين و شكل ممكن طراحي و توليد شده است.

وي با بيان اينكه ايده اين كار از وجود خلاء خدمات رساني شركت گوگل براي كاربران ايراني شكل گرفته افزود: با تمام دستگاههاي مجهز به سيستم اندرويد مثل تبلت،‌ تلفن همراه و تلويزيون مي توان از اين نرم افزار استفاده كرد و استفاده از اين نرم افزار فرصتي را براي توليد كنندگان داخل كشور فراهم كرده تا بتوانند از برنامه هاي توليدي خود درآمد زايي كنند و به تجاري سازي آنها بپردازند.

وي با اشاره به اينكه اين نرم افزار براي اولين بار در كشور طراحي و توليد شده است تصريح كرد: هزينه ساخت اين نرم افزار به مراتب كمتر از مشابه هاي خارجي است و در حال حاضر 400 هزار كاربر ايراني از اين سيستم استفاده مي كنند و استفاده از اين سيستم خلاء زنجيره بين توليد و مصرف كننده برنامه هاي جانبي تلفن همراه را از بين مي برد./عط
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.