سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متقي خبرداد:

كنترل هوشمند حريم پايتخت از نيمه دوم سال آينده

مدير كل حريم شهر تهران با تاكيد بر صيانت از حريم شهر و برخورد با هرگونه ساخت وساز در اين محدوده، از كنترل هوشمند حريم شهر خبر داد و گفت: از نيمه دوم سال آينده حريم پايتخت به شكل هوشمند و آن لاين رصد و كنترل مي شود.

مهندس سيد صباح الدين متقي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، صيانت از حريم شهر و ايجاد فضاهاي تفرج گاهي و فضاي سبز در آن از برنامه هايي است كه با جديت دنبال مي شود و از اين رو با هرگونه ساخت وساز در حريم شهر برخورد مي شود.
وي افزود: طرح جامع حريم تهران در مراحل پاياني قرار دارد و با تصويب اين طرح از هرگونه ساخت و سازي در حريم جلوگيري مي شود و هر طرحي در اين زمينه بايد براساس اسناد فرادست آن انجام شود.
مدير كل حريم شهر تهران با اشاره به اقدامات انجام شده در اين زمينه اظهار كرد: در اين راستا سال گذشته 72 واحد و در سال جاري 62 واحد ساخت و ساز غير مجاز درحريم تخريب شده است.
متقي در ادامه با اشاره به طرح كنترل هوشمند حريم تهران گفت: براي كنترل بيشتر حريم نرم افزاري پيش بيني شده است كه مي تواند حريم شهر را به شكل هوشمند رصد كند.
وي افزود: با اين كارعلاوه بر اين كه نيروهاي رصد به شكل فيزيكي درحريم حضور ندارند، هزينه كمتري نسبت به روش هاي گذشته دارد و حريم شهر به صورت آنلاين كنترل مي شود كه به محض دريافت اطلاعات در اين خصوص گروه هاي ويژه در پهنه مربوطه اقدامات خود را انجام مي دهند.
مدير كل حريم شهر تهران خاطر نشان كرد: كنترل هوشمند حريم تهران از نيمه دوم سال 91 اجرايي خواهد شد كه اميدواريم با اين اقدام، هرچه بيشتر بتوان از حريم پايتخت صيانت و برنامه هاي پيش بيني شده در اين محدوده را براساس ايجاد فضاهاي تفرج گاهي و فضاي سبز براي استفاده شهروندان اجرايي كرد./ز
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.