سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

15 اسفند؛

آغاز ثبت‌نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع

ثبت‌نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از 15 اسفندماه آغاز می‌شود و تا روز 22 اسفندماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار سرويس صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، ثبت‌نام دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت اینترنتی از روز سه شنبه 15 اسفندماه آغاز می‌شود و تا روز 22 اسفندماه ادامه دارد.

متقاضیان جدید ثبت‌نام در دوره کاردانی علمی کاربردی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده و همچنین دانشجویان دوره‌های قبل، می‌بایست در زمان مقرر با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور نسبت به خرید کارت اعتباری و دفترچه راهنمای ثبت‌نام به مبلغ 50 هزار ریال اقدام کنند.

داوطلبان پس از مطالعه دفترچه می‌بایست به سامانه ثبت‌نام اینترنتی دوره کاردانی پودمانی غیرحضوری مدیریت خانواده به آدرس http://reg.uast.ac.ir مراجعه و نسبت به ثبت‌‌نام خود اقدام کنند.

براساس این گزارش این دوره شامل 12 پودمان با رویکردهای مهارتی متنوع مانند حقوق خانواده، مشاوره‌خانواده، روانشناسی و تعلیم و تربیت کودکان، اقتصاد و برنامه‌ریزی خانواده، آداب معاشرت و همسرداری و جمعیت، بهداشت و فوریت‌های پزشکی، مجموعه‌ای جامع از مهارت‌های علمی کاربردی را در اختیار اعضاء خانواده قرار می‌دهد./ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.