سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقديرجنبش عدالت و مهرورزي از حضور پرشور ايرانيان:

حماسه حضور مردم شور حسيني را به رخ جهانيان كشيد

جنبش عدالت و مهرورزی در بيانيه‌ای تأکيد کرد: تراز مجلس نهم با اين پشتوانه ارزشمند بي نظير آراي مردمي آن چنان ارتقا يافته که جز با خدمت و تلاش شبانه روزي نمي‌توان شکرگزار اين نعمت بود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جنبش عدالت و مهرورزي طی بیانیه ای از حماسه پرشور حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدير و تشكر كرد.

متن اين بيانيه در ذيل آمده است:

بسمه تعالی

اکنون که نواي صادقانه رحيل فعاليت هاي انتخاباتي جنبش با صفاي عدالت و مهرورزي کشور به گوش جان رسيد و در اثناي آن چاره سازي همت با همدلي و وحدت به جلوه تماشا نشست و قالبي از شور و شعور در جوار حرکت ها و حماسه‌هاي منبعث از روحيه انقلابي متجلي گشت بر خود مي‌باليم که پروردگار عالم از سر کرم خويش توفيق خدمتمان براي ولايت و سربازي براي ملت را در حضور و معيت فروزان مردماني از جنس صفا ،حماسه و صميميت و شور آفريد.

حضور حماسي و عزتمندانه شما ملت غيور پاي صندوق‌هاي رأي، بار ديگر بر همگان ثابت کرد که نقش و نسبت مردم با نظام مقدس جمهوري اسلامي، فراتر از تحليل‌هاي سطحي برخي رسانه‌ها و سياستمداران- به ويژه رسانه‌ها و محافل سياسي بيگانه - نسبتي عميق، اعتقادي و داراي ريشه‌هاي تاريخي است که پيشينه آن را بايد در نهضت عاشوراي حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) جستجو کرد.

مشارکت چشم‌گير و گسترده مردم هوشيار ايران در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را بايد امتداد همان خط بصيرت و استقامت در راه و مکتب حضرت امام (ره) دانست که در روز 12 اسفند با لبيک و پاسخ خالصانه خود به رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ياد و نام شهدا و ايثارگران انقلاب اسلامي را دوباره زنده کرده‌اند.

اعتقاد داريم مجلس برخاسته از آراي مردم وامدار احدي نبوده و نمايندگان منتخب بايد از همه ظرفيت خود براي پيشرفت و عدالت در عرصه داخلي و عزت و اقتدار در عرصه بين المللي استفاده کند و هرگز اين قوه را با مجادلات و تنازعات سياسي مشوه نکنند . تراز مجلس نهم با اين پشتوانه ارزشمند بي نظير آراي مردمي آن چنان ارتقا يافته که جز با خدمت و تلاش شبانه روزي نميتوان شکرگزار اين نعمت بود.

بدين معنا حضور دشمن شکن ملت مسلمان ايران در اين انتخابات، ترجمان ديگري از شعارهاي اساسي انقلاب اسلامي يعني" استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" بود و نمادي ديگر از مردم سالاري ديني را در عصر قحطي دموکراسي و آزادي به مردم جهان ارائه کرد .

بايد آفرين گفت بر همت و غيرت ايرانيان که چشمان جهانيان را بهت زده کردند، دشمنان متخاصم انقلاب اسلامي ايران را انگشت به دهان گذاشتند، حباب توهمات آمريکا و صهيونيسم را متلاشي ساختند و سيلي محکمي بر چهره کريه استکبار جهاني نواختند.

تشكيل مجلس قوي، كارآمد و برخوردار از گفتمان انقلاب اسلامي و ولايت فقيه، نقطه عصبانيت و نااميدي دشمنان نظام بويژه آمريكا، انگليس و رژيم صهيونيست خواهد بود.

رسالت جنبش عدالت و مهرورزي به عنوان جنبشي مردمي و جوان براي حضور حداکثري در امر خطير انتخابات بود، که خداي متعال را شاکريم که جنبش مهرورز را باري ديگر در امتحاني سرنوشت ساز در پيشگاه امام عصر (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامي سر بلند کرد..

جنبش عدالت و مهرورزي در طي چند سال اخير نشان داده همواره فراتر از جناح ها و جريان هاي سياسي به افق هاي بلند و چشم اندازهاي اقتدار‌آميز براي نظام و انقلاب انديشيده و تمامي همت و ظرفيت خود را در راستاي مشاركت آگاهانه و حداكثري مردم به كار گرفته است.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.