سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهدي كريمي خبرداد:

اكران "اشكان،انگشتر متبرك و چند داستان ديگر" پس از 4 سال

فيلم سينمايي "اشكان،انگشتر متبرك و چند داستان ديگر" بعد از چهار سال و بعد از نوروز 91 اكران مي شود.

مهدي كريمي،تهيه كننده سينما درگفتگو با خبرنگار سينمايي باشگاه خبرنگاران گفت:با توجه به محدوديت هايي كه در چرخه اكران فيلم هاي سينمايي وجود دارد و همچنين حجم انبوه توليدات سينمايي در طول سال،عده اي از فيلم ها در صف هايي براي اكران مي مانند.

وي ادامه داد:فيلم سينمايي "اشكان،انگشتر متبرك و چند داستان ديگر" جز فيلم هايي بود كه دفاتر پخش و سينماداران در بحث استقبال رغبت نشان ندادند و ما نيز از جهت كيفي و ويژگي هايي در توليد نتوانستيم شرايط اكران را فراهم كنيم.

اين تهيه كننده به اكران اين فيلم سينمايي پس از جشنواره اشاره كرد و گفت:قرار بود اتمام سي امين جشنواره بين المللي فيلم فجر اين فيلم اكران شود،اما با توجه به حجم بالاي توليدات تصميم بر اين شد تا اوايل سال 91 اكران شود.

تهيه كننده فيلم "سينمايي اشكان،‌انگشتر متبرك چند داستان ديگر" به رضايت مخاطبان از يك فيلم اشاره كرد و اظهارداشت:رغبت و رضايت مخاطب در تماشاي يك فيلم اثرگذار ،براي من بسيار حائز اهميت است."اشكان ،انگشتر متبرك و چند داستان ديگر" سه سال پيش درجشنواره فيلم فجر و جشنواره شهر به نمايش درآمد و بازخورد خيلي خوبي داشتند.

تهيه كننده "آژانس شيشه اي" اظهارداشت:پيش بيني من اين است كه با تبليغات مناسب مي توانيم فيلمي با نگاه نو و متفاوت را به مخاطب نشان دهم.همچنين اين فيلم روايتگر داستان دو دوست است كه قصد سرقت از يك جواهر فروشي را دارند و به دنبال يافتن نفر سومي براي همراهي در اين كار هستند.

در اين فيلم سينمايي سعيد ابراهيمي فر،‌سينا رازاني،‌سيامك صفري،رضا بهبودي،‌علي سرابي،‌هوتن مكري و هوشنگ قوانلو به ايفاي نقش پرداخته اند و شهرام مكري نويسنده و كارگردان اين فيلم سينمايي است./ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.