سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه :

کار را در کرج تمام می کنیم

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: خوشبختانه شرایط بازیکنان برای حضور موفق در بازی فردا مقابل سایپا بسیار ایده آل است.


مجید ساداتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در طول 2 جلسه اخیر تمرینات ما به صورت حرفه ای و در شرایط ایده آل دنبال شده و توانستیم به دقت 2 دیدار خود مقابل تیم سایپا در فصل جاری را آنالیز و نقاط ضعف و قوت خود و حریف را به طور کامل آنالیز کنیم.
وی گفت: طبق برنامه ریزی تاکتیکی دقیق و فنی انجام شده سعی داریم در کرج کار را تمام کرده و حضورمان در فینال را قطعی کنیم در صورتی که در کرج مقابل سایپا پیروز شویم بازی دوم را در ارومیه به راحتی به نفع خود به پایان خواهیم رساند. این امر در شرایطی است که سایپا جزو تیمهای صدر نشین جدول رده بند محسوب می شود این امر حاکی ازآن است که جزو بهترین های لیگ امسال محسوب شده و با داشتن نیروهای جوان و با انگیزه پلی آف را نیز با قدرت کامل دنبال خواهد کرد.
وی یادآور شد: مهدی مهدوی به عنوان پاسور یک نعمت بزرگ برای نارنجی پوشان محسوب می شود البته این فاکتورهای قدرت حریف حاکی از شکست ناپذیری آنها نیست بلکه ما نهایت سعی خود را برای بهره گیری از نقاط آنها به کار می گیریم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.