سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

شایعه افزایش قیمت کالاهای اساسی بی‌پایه و اساس است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شایعه افزایش قیمت کالاهای اساسی و مایحتاج مردم به ویژه روغن، شکر و مرغ و تخم مرغ بی‌پایه و اساس است.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران/

محمدجعفر عظمایی امروز در جلسه فوق‌العاده تنظیم بازار در اردبیل افزود: عده‌ای با دستاویز قرار دادن اجرای مرحله دوم قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و پیش رو بودن روزهای پایانی سال اقدام به شایعه‌سازی و پخش آن در جامعه می‌کند تا بتواند به روند سالم و اقتصادی بازار ضربه وارد کند در حالی که ما در روزهای اخیر هیچ افزایش قیمتی را در مایحتاج ضروری مردم شاهد نبودیم.

وی یکی از ابعاد طرح نظارتی ویژه نوروز 91 را تنظیم بازار مواد پروتئینی اعلام کرد و گفت: روند توزیع مرغ منجمد به قیمت هر کیلو سه هزار و 50 تومان در سطح شهر آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه دارد.

عظمایی از برخورد با هرگونه تخلف در این باب خبر داد و افزود: با هدف خدمت‌رسانی به مردم و امکان بهره‌مندی کلیه اقشار جامعه مکان‌هایی نسبت به عرضه مرغ منجمد تعریف و پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل همچنین از توزیع 900 تن روغن و برنج و 650 تن مرغ منجمد خبر داد و گفت: سهمیه استان از گوشت وارداتی مشخص شده و از نیمه‌دوم اسفند شاهد عرضه گوشت وارداتی می‌باشیم./س

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.