سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

براتلو خبرداد؛

احتمال تمديد انتخابات در تهران تا ساعت 22/ حضور بيش از 40 درصد پيش بيني مي شود

معاون سياسي امنيتي استاندار تهران با اشاره به اينكه استانداري پيش بيني مي‌كند كه ساعت انتخابات تا 22 شب نيز تمديد شود گفت:‌ پيش‌بيني ما اين است كه ساعات راي‌گيري تمديد شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، صفرعلي براتلو  با اشاره به اينكه از همان لحظات شروع انتخابات شاهد حضور پررنگ و پرشور مردم بوديم اظهار داشت:‌در اكثر نقاط تهران صف هاي طولاني از مردم تشكيل شده بود و اين اتفاق براي اولين بار بود كه در بعضي از نقاط تهران افتاد.

وي ادامه داد: براي مثال در شهرستان شميرانات ساعت 10 صبح حدود يك سوم از افراد واجد شرايط راي خود را به صندوق انداخته بودند و در بعضي شهرستان‌ها نيز در همان ساعات اوليه صبح با كمبود تعرفه مواجه شديم كه اقدامات لازم براي تامين تعرفه آن نقاط انجام شد.

معاون سياسي امنيتي استاندار تهران با اشاره به اينكه استانداري پيش بيني مي‌كند كه ساعت انتخابات تا 22 شب نيز تمديد شود گفت:‌ پيش‌بيني ما اين است كه ساعات راي‌گيري تمديد شود و اين امكان وجود دارد كه تا ساعت 22 نيز انتخابات همچنان ادامه داشته باشد.

براتلو افزود: حضور مردم تهران در انتخابات از نظرسنجي‌هاي صورت گرفته نيز فراتر رفته و شاهد حضور پررنگ مردم تهران در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي هستيم.

وي ادامه داد:‌ پيش بيني مي‌كنيم حضور مردم تهران در انتخابات فراتر از 40 درصد باشد.

معاون سياسي امنيتي استاندار تهران همچنين ادامه داد:‌ پيش بيني مي‌كنيم كه انتخابات به دور دوم كشيده شود كه استانداري تمامي اقدامات لازم را انجام داده و به اين موضوع نيز انديشيده است.

براتلو همچنين با اشاره به اينكه تا كنون هيچ مشكل امنيتي وجود نداشته است بيان كرد:‌ خوشبختانه تا كنون انتخابات در فضاي سالم و به دور از هرگونه مشكلات امنيتي برگزار شده است.

/ع2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.