سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المنار:

مشارکت در انتخابات ايران به شکلي فزاينده در حال افزايش است

شبکه تلويزيوني المنار اعلام کرد: وزارت کشور ايران اعلام کرد مشارکت در انتخابات مجلس شوراي اسلامي به شکلي فزاينده در حال افزايش است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، "زينب عزيز" گزارشگر المنار گزارش داد: راي دهندگان ايراني در صفهاي طولاني مقابل مراکز راي گيري در شهرها و استان هاي مختلف ايستاده اند تا 290 نماينده مجلس را در نهمين انتخابات پارلماني در جمهوري اسلامي ايران انتخاب کنند.

سيدعلي خامنه اي رهبر معظم ايران اندکي پس از آغاز به کار صندوقهاي اخذ راي، در انتخابات شرکت کرد و از مردم خواست به طور گسترده در اين انتخابات شرکت کنند زيرا مشارکت آنها حاوي پيام هايي براي دوستان و دشمنان است.

رهبر معظم انقلاب اسلامي گفت: انتخابات براي کشور و نظام جمهوري اسلامي مهم است زيرا همواره سرنوشت ساز است و واقعيت آنچه را در کشور مي گذرد نشان مي دهد و پيام هايي براي دوستان و دشمنان ما در جهان به همراه دارد. قدرتهاي استکباري که در بسياري از مناطق شکست خوردند و ضربات شديدي متحمل شدند تلاش مي کنند جنجال ايجاد و ملت ايران را تهديد کنند. از اين رو نقش اين مردم، حساس تر شده است. هرچقدر ميزان مشارکت در انتخابات گسترده تر باشد، فايده بيشتري براي کشور و آينده و جايگاه و امنيت ايران خواهد داشت.

مصطفي محمد نجار وزير کشور ايران تاکيد کرد راي دهندگان در استان هاي مختلف به طور گسترده در انتخابات شرکت کرده اند. وي خاطر نشان کرد ملت ايران از طريق مشارکت گسترده در انتخابات، پايبندي اش را به اصول انقلاب خود و تاثير نپذيرفتن از حملات تبليغاتي مغرضانه را ثابت مي کند./ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.