سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبيركل فدارسيون فوتبال:

در صلاحيت كانديدا اعمال نظر شخصي نكرديم

دبيركل فدارسيون فوتبال گفت: انتخابات فدارسيون فوتبال براساس قانون و اساسنامه فدارسيون فوتبال بوده و هيچ چيز با نظر شخصي پيش نمي رود.

محمد نبي در خصوص مجمع انتخاباتي اين فدارسيون در روز دوشنبه 15 اسفند در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: انتخاب كانديداي اصلي از ميان افرادي كه ثبت نام كرده بودند چيزي نبود كه در حيطه اختيارات ما باشد و ما بر طبق قانون و اساسنامه فدارسيون فوتبال برخورد كرديم؛ آن چيزي كه مشخص است اين است كه كانديداتوري براي رياست فدارسيون نيازمند شرايط عمومي و شرايط اختصاصي است.

وي با اشاره به اين مطلب خاطر نشان كرد: براساس قوانين، افرادي كه قصد حضور در انتخابات فدراسيون بر اساس كانديدا را دارند بايد 10 نفر در فدارسيون آنها را به ما پيشنهاد بدهند كه همه كانديدا نتوانستند چنين شرايطي را ايجاد كنند و فقط سه نفر از آنها توانستند چنين شرايطي را ايجاد كنند.

نبي ادامه داد: علاوه بر پست رياست، افرادي كه براي حضور در مجمع كانديد مي شوند بايد از طرف پنج نفر از اعضاي مجمع فدراسيون به ما پيشنهاد داده شوند، افرادي كه اين تعداد پيشنهاد حداقل را كسب نكردند راهي دور بعدي كه انتخابات است نمي شوند.

وي خاطر نشان كرد: ما براي انتخاب نهايي فدراسيون، كميته رسيدگي داشتيم كه اين كميته تحقيق و بررسي بسياري براي تأييد صلاحيت كانديداهاي فدارسيون داشت.

نبي در خصوص انصراف تاج از رياست فدارسيون تصريح كرد: تاج خودش به طور شفاهي انصرافي را به من اعلام كرد و انصراف كتبي را هم به من ارائه داد با توجه به انصراف تاج ديگر وي در مرحله رسيدگي به پرونده مورد بررسي قرار نگرفته و پرونده اش حذف شد.

وي گفت: ثبت نام ها در دبير خانه مجمع انتخاباتي صورت گرفته است و كميته رسيدگي به درخواست ها را در شرح وظايف خود داشته است.

دبير كل فدراسيون فوتبال در خصوص انتخابات فدراسيون گفت: ما به هيچ وجه اعمال نظر نكرديم محدوديتي هم براي ثبت نام نداشتيم افرادي كه خواستار حضور در جمع كانديداها بودند ثبت نام كردند.

نبي گفت: 15 اسفند مجمع فدراسيون فوتبال در كمپ تيم هاي ملي فوتبال برگزار خواهد شد اين فضا متعلق به فدراسيون فوتبال و خانواده فوتسال است و دليلي ندارد براي مجمع از مناطق ديگر استفاده كنيم./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.