سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهيه كننده "بي خداحافظي":

اكران نوروزي بايد منبع انتشار پيام‌هاي اخلاقي باشد

محمد نشاط گفت: اكران نوروزي سينما با نمايش فيلم‌هاي مناسب بايد منبع انتشار پيام‌هاي اخلاقي به مخاطب باشد در اين راستا تبليغات حرفه‌اي به رونق اكران نوروزي منجر مي‌شود.

محمد نشاط تهيه كننده سينما به

خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران

گفت:‌ اكران نوروزي در سينماي ايران مقصد نهايي سينماگران براي كسب درآمد خوب است.

وي افزود: فيلم‌هاي انتخابي براي اكران در ايام نوروز بايد سينما را در تعطيلات نوروز به منبع انتشار پيام‌هاي اخلاقي محيطي شاد و با نشاط براي مخاطبان تبديل كنند.

اين تهيه كننده سينما تصريح كرد: فيلم‌‌ "بي‌خداحافظي" به كارگرداني احمد اميني اثري مناسب براي نمايش در اكران نوروزي سينما است.

نشاط ابراز داشت: موفقيت "بي‌خداحافظي" در اكران نوروزي سينما از قبل قابل پيش بيني است.

اين تهيه كننده سينما اضافه كرد: "بي‌خداحافظي" آماده اكران عمومي و عرضه به مخاطب در شكلي گسترده است و با كاهش و حذف دقايقي از اين فيلم توانستيم جايي براي آن در اكران نوروزي پيدا كنيم.

نشاط ادامه داد: يكي از روش‌هاي موفقيت فيلم‌ها در اكران تبليغات درست و اصولي آن با نگاه حرفه‌اي است تا از يان طريق مخاطب با آگاهي و اطلاعات كافي بتواند فيلم مورد نظر خود را انتخاب كرده و براي تماشاي آن راهي سينما شود.

نشاط اظهار داشت:‌ "بي‌خداحافظي" با نقش‌آفريني بازيگراني همچون محمدرضا فروتن، شقايق فراهاني، پيام دهكردي، كورش تهامي، پگاه آهنگراني، رضا صادقي، همايون ارشادي، هومن برق نورد،‌ ترلان پروانه، مجيد جعفري، ‌احمد پور عظيمي ،‌ضياء شجاعي مهر وارد اكران نوروزي خواهد شد./ي2
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.