سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا كوچكي:

اعضا تيم دانشگاه هم ما را برنده مي دانستند

سرمربي تيم بسكتبال جهش ترابر قم در مورد باخت يك امتيازي به دانشگاه آزاد گفت: با گرفتن يك خطا در 2 ثانيه پاياني و گل شدن 3 پرتاب پياپي بازيكن دانشگاه آزاد بازي را واگذار كرديم در حالي كه خود اعضاي تيم دانشگاه آزاد هم در پايان اعتقاد داشتند كه تيم قم برنده بود.

عباس آقاكوچكي با ناراحتي از باخت پس از يك بازي بسيار خوب در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تأكيد كرد: ما تا 2 ثانيه ي آخر 72 بر 70 بازي را برده بوديم كه دراين لحظه بازيكن دانشگاه با توجه به نداشتن شانس ديگري اقدام به يك پرتاب 3 امتيازي كرد در اين لحظه بازيكن ما از كنار مجتبي بني عقيل در حال پرتاب رد شد و اين بازيكن خود را به سمت بازيكن ما انداخت در حالي كه بازيكن ما برخوردي با وي نداشت.

وي افزود: داور در اين لحظه تشخيص داد كه خطا بر روي بازيكن دانشگاه آزاد صورت گرفته و 3 پرتاب به اين تيم داد در حالي كه اگر داور ديگري بود اين صحنه را خطا نمي گرفت. در هر حال ورژ آبكاريان داور بي غرضي است اما باري تيم هايي مثل قم بايد دقت نظر بيشتري صورت گرفت.

*از نظر فني برنده بوديم

آقاكوچكي به گل شدن هر سه پرتاب بني عقيل اشاره مي كند: در آن لحظات حساس هر سه پرتاب بني عقيل به طور پياپي گل شد تا 73 بر 72 بازي برده را واگذار كنمي در حالي كه با بازي خوب بازيكنان قم از نظر فني ما برنده بوديم و پس از پايان بازي دانشگاهي ها هم مي گفتند كه برنده تيم شما بود.

*داوران بايد دقت نظر بيشتري درمورد تيم هاي پايين داشته باشند

سرمربي اسبق تيم ملي بسكتبال به خطاي پنجم بازيكن خارجي اش هم تا حدود اعتراض داشت: توصيه شده كه خطاي پنجم بازيكنان با دقت بيشتري گرفته شود در حالي كه در خطاي پنجم بازيكن خارجي ما اين دقت اعمال نشد. چنين مسائلي براي تيم هايي مثل تيم ما بر خلاف دانشگاه بالاي جدول بسيار تأثير گذار است هر چند من هيچ وقت به داوري اعتراض نكرده ام و تنها نحوه ي باخت به دانشگاه را با شرايط موجود توضيح مي دهم.

جهش ترابر دركوارتر اول با اختلاف بالايي شكست خورد آقاكوچكي در اين مورد مي گويد: تيم ما بي تجربه است و به اين شكل تحت تأثير نام هاي بزرگ قرار مي گيرد و تيم هايي مثل زنجان را دست كم مي گيرد در حالي كه بازيكنان با تجربه مثل پويا تاجيك،‌بني پور و لطفي در تيم دانشگاه آزاد هيچ وقت اين مسائل را در نظر نگرفته و بازي خود را انجام مي دهند.

وي اضافه كرد: در مجموع ما بازي خوبي را در قم انجام داديم و از بسكتبال هم همين را مي خواهيم يعني رقابت نزديك و پيشرفت بازي و خوشحالم كه با 4 بازيكن قمي بازي كرديم و به جز 10 امتياز بازيكن خارجي ساير امتيازات توسط ايراني ها كسب شد.

تيم قم به تازگي بهنام يخچالي بازيكن تيم ملي نوجوانان را در اختيار گرفته است سرمربي قم خاطر نشان كرد: يخچالي 16 ساله و در تيم هاي نوجوانان و جوانان بازي كرده است.

هدف ما هم ميدان دادن و بالا بردن تجربه بازيكنان جواني مثل يخچال است و خوشحالم كه تيم هر روز جوانتر ما خوب دويده و بازي مي كند./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.