سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه كانديداهاي انتخابات مجلس نهم(21)؛

آليا: برنامه هاي حوزه زنان را با جديت دنبال مي كنم

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با بيان اينكه زنان نقش تعيين كننده اي در پويايي جامعه دارند، اظهار داشت: در مجلس هشتم برنامه هاي خوبي براي رفع موانع قانوني حوزه زنان طراحي شد و تصميم دارم در مجلس آينده همين مطالبات را با جديت دنبال كنم.

فاطمه آليا در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، در تحليل برنامه هاي انتخاباتي خود گفت: از آنجايي كه طي دو دوره هفتم و هشتم نماينده مردم بوده ام، مسيري را براي خود طراحي كرده ام كه تصميم دارم در ادامه آن مسير، راهبردهاي ديگري را در مجلس نهم دنبال كنم.


نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: يكي از مطالباتي كه از سوي زنان جامعه مطرح مي شود، رسيدگي به مشكلات اشتغال اين قشر از مردم جامعه است؛ چرا كه در برخي محيط هاي كاري زنان مورد اجحاف واقع مي شوند و قانون بايد خلاءهاي موجود در اين زمينه را برطرف كند.


وي افزود: يكي از مطالبات مهم رهبر فرزانه انقلاب رسيدگي به مسئله خانواده و زن است كه تصميم دارم در مجلس نهم اين مطالبه رهبري را با جديت دنبال كنم.


آليا با بيان اينكه زنان نقش مهمي در پويايي جامعه دارند، تصريح كرد: اگر دغدغه هاي ذهني زنان با تدوين قوانين محكم برطرف شود، شاهد جامعه اي در نهايت نشاط، پويايي و شادابي خواهيم بود.


كانديداي اصولگراي مجلس نهم، در مورد حضور خود در كميسيون هاي مجلس، خاطرنشان كرد: فراكسيون زنان تلاش مي كند تا مطالبات زنان كشور را با قاطعيت دنبال كند كه در طي دوره گذشته عضو پيوسته اين فراكسيون بودم و تصميم دارم در مجلس آتي هم با اين فراكسيون همكاري كنم، ضمن اينكه ترجيح مي دهم فعاليت هايم را در كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هم ادامه دهم./س3
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.