سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوي، تباني نبود

بازيكن تيم فوتبال ايران در خصوص مقابله با قطر گفت: بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم ولي نتيجه با روند مسابقه همسو نبود و قبول ندارم كه نحوه بازي مان رضايت براي تساوي را نشان مي داده است.


هادي عقيلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: علي رغم بازي خوبي كه در زمين و مقابل قطر داشتيم نتيجه برتري را به دست نياورديم ما تمام توان خود را براي شكست قطر به كار گرفتيم ولي متاسفانه به هدف خود نرسيديم.
وي گفت: تساوي با قطر به دليل حذف بحرين نبود زيرا در آن هنگام ما مشغول برگزاري بازي بوديم و از نتيجه بازي بحرين بي اطلاع بوديم حتي اگر هم خبر داشتيم دليلي براي تساوي وجود داشت.
عقيلي بيان داشت: ما در بازي مقابل قطر تمام توانايي خود را به كار نگرفتيم زيرا بازي تشريفاتي بود و در غير اين صورت بحرين با شكست سنگين به خانه باز مي گشت.
وي تصريح كرد: تيم ما نقاط ضعف دارد همه تيم هاي دنيا در هر سطحي نقطه ضعف دارند و كامل نيستند در مرحله بعد با تمام قوا به مقابله با حريفان مي پردازيم زيرا تمام تيم ها با انگيزه اند و اگر نتوانند به جام جهاني صعود كنند چيزي براي از دست دادن ندارند و به همين دليل با تمام توانايي هاي حرفه اي خود در رقابت ها حضور مي يابند.
وي خاطر نشان كرد: اميدوارم در مراحل بعد بهتر عمل كنيم و بتوانيم براي حريفهايمان مشكل ساز باشيم./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.