سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشویق دستگاههای اجرایی موفق با محوریت نماز

دبیر ستاد اقامه نماز استان ایلام گفت: دستگاههای اجرایی موفق در ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی در طول سال مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند.

صادق میرزایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: در راستای نظارت بر عملکرد دستگاههای اجرایی در امر نماز، دستگاههای موفق مورد تقدیر و تشویق قرار می گیرند.
وی ادامه داد: فعالیتهای عمومی، اختصاصی و ابتکاری و پیشنهادی دستگاههای اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته و براساس منویات مقام معظم رهبری دستگاههای موفق مورد تشویق قرار می گیرند.
وی با اشاره به تهیه شیوه نامه ای برای ارزیابی دستگاههای اجرایی گفت: فعالین عرصه نماز شایسته تقدیر ، تقدیر ویژه ، قابل قبول و نیاز به توسعه محتوای این شیوه نامه است.
*برگزاری نماز جماعت در دستگاههای اجرایی
میرزایی گفت: نماز جماعت در بیش از 60 درصد دستگاههای اجرایی استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: با وجود این آمار می توانیم بگوییم وضعیت برگزاری نماز جماعت در ادارات در وضعیت مطلوبی است.
*نظارت بر مساجد بین راهی و تکایا
صادق میرزایی گفت: نظارت بر مساجد بین راهی و تکایا از دیگر اقدامات این ستاد است.
وی ادامه داد: نظارت بر رستوران ها، مجتمع های فرهنگی و آموزشی با محوریت نماز در طول سال چندین بار انجام می شود و در صورت وجود نقایص و مشکلات برای رفع آنها اقدام می شود.
میرزایی اظهار داشت: برگزاری گردهمایی توجیهی و آموزش با حضور ائمه جماعات مساجد و روحانیون از دیگر برنامه های این ستاد است.
وی ادامه داد: ستاد اقامه نماز در 60 دستگاه اجرایی، نظارت بر ترویج فرهنگ نماز و نماز خوانی را انجام می دهد.
دبیر ستاد اقامه نماز استان ایلام گفت: برگزاری دوره آموزشی و فرهنگی 28 ساعته با موضوع نماز ویژه کارمندان دولت و خانواده هایشان در دستور کار ما قرار دارد.
وی تصریح کرد: آموزش کتاب پرتویی از اسرار نماز اثر حجه الاسلام و المسلمین قرائتی و ارائه سی دی احکام نماز در این دوره به مخاطبان ارائه می شود. /ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.