سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارك بانان كنار پارك كنند!

اين روزها كه پيدا كردن جاي خالي براي پارك خودروها درتهران كيميا شده، پارك بان ها آخرين تيركش رانندگان هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران وقتي بعد از پشت سرگذاشتن چندين چراغ قرمز و مسيرهاي پرترافيك به مقصد مي رسي تا مي خواهي نفسي راحت بكشي كه يادت مي افتد جايي براي پارك نيست، آنوقت آهي مي كشي و داستان پيدا كردن سوزن در انبار كاه شروع مي شود.
در همين گيردار از دور دستها فرشته نجاتي را مي بينيد كه درحال نزديك شدن به شماست.
بله او كسي نيست جز يك پاركبان كه فاكتور بدست جاي پاركي را به شما نشان مي دهد و براي آب و تاب دادن به قضيه شروع مي كند آسمان ريسمان مي بافتن و لوپ مطلب گوياي اين است كه اين جاي پارك كه آسان به آن رسيديد كنتور دارد و ساعتي پول مي اندازد و تو مجبوري قبول كني.
بعضي از اين قشر زحمت كش هم از آب كره مي گيرند و در يك وجب جا هم براي شما جاي پارك پيدا مي كنند.
به اين ترتيب كه ساعت ورود و خروج افراد به داخل پاركينگ ساختمان هاي محدوده در كف دستشان است و شما را راهنمايي مي كنند تا درجلوي درب پاركينگ براحتي پارك كنيد.
خداحافظي امپراطوري پارك بانان با ورود دستگاه هاي كنترل پارك حاشيه اي نقش پارك بانان هم حاشيه اي مي شود و امپراطوريشان دراين آشفته بازار جاي پارك به پايان رسيد.
با آمدن اين دستگاه ها پول نقد هم جاي خود را كارت هاي شهروندي مي دهد.
ضمنأ هر كدام از دستگاه ها قادر به كنترل هشت جاي پارك است و با دستگاه هاي وارد شده مي شود 35 هزار محل پارك را از فروردين ماه 91 كنترل كرد.
البته پاركبان ها در اين ميان بيكار نمي شوند ودر كنار دستگاه ها مسئول كنترل و نظارت بر نحوه ي اجراي صحيح عمليات استفاده از كارت ها هستند. با اجراي اين طرح فقط نقش پاركبان ها كمرنگ تر مي شود و كار براي شهروندان راحت تر!/ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.