سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيانيه دانشگاه جامع علمي‌كاربردي به مناسبت انتخابات نهمين دوره مجلس

دانشگاه جامع علمی کاربردی به مناسبت برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر نمود.

 

 به گزارش سرويس علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی ، در بیانیه دانشگاه آمده است : تاريخ سي‌و‌سه ساله انقلاب اسلامي ايران، سرشار از حماسه‌آفريني و افتخارات ملي است.بيش از سه دهه است كه ميهن اسلامي، شاهد غرور‌آفريني اين ملت غيور و فهيم است. ملتي كه همواره قدر موقعيت‌هاي ارزشمندي را كه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مهيا گشته است، دانسته‌ و هر روز، برگي ديگر بر دفتر افتخارات خود مي‌افزايد.

در اين ميان، حضور در پاي صندوق‌هاي رأي و تثبيت حق تعيين سرنوشت، از بارزترين وجهه‌هاي بصيرت و آگاهي اين مردم بوده و باور داريم كه بار ديگر شاهد حضوري گسترده و تحسين‌برانگيز در روز 12 اسفند‌ماه، روز انتخابات مجلس شوراي اسلامي خواهيم بود. حضوري كه جلوه اتحاد آحاد امت و طيف‌هاي مختلف سياسي و اجتماعي كشور از يك سو، و موجب سرافكندگي و انشقاق دولت‌هاي استكباري و مستبد، از سوي ديگر، خواهد بود.

حق رأي، تنها يك حق نيست، بلكه يك تكليف است برای هر شهروند ايراني

مشارکت در اداره امور سیاسی، اجتماعي... جامعه از طريق رأي و انتخاب نامزد اصلح براي حضور در خانه ملت، بيش از هرچيز ديگري، نشانه رشد و بالندگی سياسي جامعه است. از ياد نبريم كه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، در مورد انتخابات فرمودند: "این وظیفه‌ای است الهی و وظیفه‌ای است ملی و وظیفه‌ای است انسانی"

در عرصه حساس كنوني كه جوانان و دانشمندان فرهيخته كشور، قله‌هاي پيشرفت و ترقي را بويژه در عرصه فنآوري و كسب علوم جديد، درهم‌مي‌نوردند ، حضور همه‌جانبه ملت عزيز در عرصه انتخابات، بيش از پيش، اين بنيان استوار نظام اسلامي را مستحكم‌تر مي‌سازد. ترديدي نيست كه نظام سلطه جهاني هرگز تاب ديدن سربلندي و استقلال ايران اسلامي را نداشته و نخواهد داشت و البته كه خواهان حضور كمرنگ مردم ايران در عرصه تعيين سرنوشت خويش است. اما تاريخ انقلاب اسلامي نشان داده است كه اين ملت آزاده، با تأسي از انديشه‌هاي امام راحل و راهبردهاي حكيمانه رهبر فرزانه خود، هرگز عرصه انتخابات را خالي نگذاشته،‌ علاوه بر آفرينش دوباره حماسه حضور، در انتخاب بهترين گزينه‌هاي ممكن نيز دقت لازم را مدنظر خواهند داشت، چراكه به فرموده حضرت امام(ره) « مجلس، عصاره فضائل ملت است.»

مسئولان ، دانشجویان ، مدرسان و کارکنان دانشگاه جامع علمي‌كاربردي ، ضمن بزرگداشت ياد و خاطره شهداي عزيز و ميثاق دوباره با ارزش‌هاي انقلاب اسلامی وحضرت امام خمینی (ره) و تجديد بيعت با رهبر عظيم‌الشان انقلاب، آحاد ملت شريف ايران اسلامي، بويژه جامعه دانشگاهي كشور را به حضور پرشور و گسترده در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي و انتخاب اصلح، دعوت مي‌نمايد./ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.