سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

مسئولیت های ما در مجلس جهانی وتاریخی است

امیر حسین قاضی زاده،نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولیت های ما امروز فقط درمورد خاک ایران نیست بلکه جهانی وتاریخی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، قاضی زاده در همایش دانشگاهیان، جامعه پزشکی ورابطین بهداشت افزود: مسئله امروز ما این نیست که عدالت را گسترش دهیم بلکه در پیچ تاریخی الهام بخش هستیم زیرا چشم تمام جهان اسلام وحتی دنیا با ماست.

وی خاطر نشان کرد: مجلس ودولت ما باید بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد، کاری که مجلس آینده ما باید بکند قدر شناسی از نعمت رهبری و ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: نماینده ها ضمن قدرشناسی از ولایت باید وظیفه خود را در قبال مردم ورهبر به خوبی به سرانجام برسانند ویک مجلس قدرشناس با یک نماینده نمی شود بلکه همه باید وظیفه خودرا به درستی پیاده کنند.

قاضی زاده با اشاره به پایان نیافتن خیلی از کارها گفت: سرتاپای من شرمندگی در حضور مردم است چراکه کارهایی که باید به انجام برسد خیلی زیاد است وکاش روزی برسد که هیچ کار ،مسئله وظلمی در کشور ودنیا نباشد.

رییس نظام پرستاری کشور در حاشیه این مراسم با حمایت از دکتر قاضی زاده وی را مغز متفکر کمیسیون پزشکی ودرمان د انست وافزود:طرح نظارت بر نمایندگان مجلس که تاکنون پیش رفته، دست رنج قاضی زاده وامثال آن است.

میرزا بیگی تصریح کرد: وی تصمیماتی برای نظام سلامت گرفته وما نباید فقط با یک رای از وی حمایت کنیم بلکه در اجرای قوانین وطرح هایی که به نفع مردم هست کمک وحمایت کنیم.

وی با اشاره به فتنه 88 خاطر نشان کرد: اگر امثال قاضی زاده در زمان فتنه در مجلس نبودند ،راهپیمایی 9 دی شکل نمی گرفت.

میرزابیگی بیان کرد: انتخابات ما با نظام نیست در درون نظام است، تدین به نظام ،قانون اساسی ورهبری است.

و افرادی که وارد مجلس می شوند باید دارای شجاعت بوده تادر برابر دشمن مستحکم بایستد وریشه در نظام داشته باشد.

رببس نظام پرستاری کشور خطاب به نامزدهایی که برای رای آوردن از جایگاه رهبری استفاده می کنند گفت: جایگاه وپایگاه مقام معظم رهبری آنقدر بلن است که نیازی به حمایت یک نماینده از آن نیست.
وی ادامه داد: نماینده باید وارد مجلس شود که به مجلس آسیب نرساند وآنجا ادعای قوم وخویشی با کسی را نداشته باشد./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.