سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخلاف بقیه

حاجیلو ، حسن روشن را می خواهد

اصغر حاجیلو، به عنوان مدیر آکادمی جدید آبی ها قرار است کار خود را به صورت رسمی با آبی ها آغاز کند و مدیریت آکادمی را عهده دار شود و او برای حضور در تیم استقلال خواستار حضور یک قدیمی دیگر در کنار خود شد .


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پیش از این مسئولان تیم استقلال با حسن روشن دچار مشکل شدند و وی پس از جدایی رضا رجبی از این تیم رفت تا آبی ها بدون مدیر آکادمی کار خود را دنبال کنند اما در حال حاضر قرار است اصغر حاجیلو در جمع آبی ها حاضر شود و این تیم را همراهی کند و این مدیر خواستار حضور حسن روشن در این پست شده است تا وی را همراهی کند.
گفتنی است، از طرف دیگر حسن روشن با علی نظری جویباری قائم مقام استقلال مشکل دارد و وساطت برخی مسئولان نیز باعث شده است که این مشکل حل شود به همین دلیل امکان حضور حسن روشن و همکاری مجدد وی با توجه به اتفاقات به وجود آمده با مشکلاتش روبه رو می شود.
گفتنی است، مدیر عامل تیم استقلال مشکل خاصی با وی ندارد اما به دلیل افشاگری وی در خصوص تیم های پایه ای و برخورد با رضا رجبی، مسئولین از وی دلخور هستند اما اصغر حاجیلو با افشاگری و نوع برخورد روشن موافق بود و این مسئله باعث شده است که وی خواستار حضور مجدد وی در باشگاه و همکاری با آبی ها شود.
شایان ذکر است، حاجیلو این مسئله را مطرح کرده اما مسئولین و فتح الله زاده هنوز پاسخی ارائه نکردند، زیرا در این مورد باید بررسی های لازم را انجام داده و شرایط را مورد بررسی قرار دهند.
گفته می شود، حاجیلو قصد دارد در کنار روشن و علیرضا منصوریان به تیم های پایه ای استقلال سر و سامان دهد./ق
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.