سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان/

فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی باید عمومی شود

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری گفت: در كشور فرهنگ حفظ و احیای منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان

حجت الاسلام والمسلمین 'عباس خاك' در نشست خبری در سمنان اظهار داشت: فرهنگ منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و این امر با بهره برداری درست و صحیح از آب، خاك، زمین، كوه، جنگل، دشت و مرتع و هر آنچه كه با منابع طبیعی ارتباط دارد، محقق می شود.

وی گفت: همایش روحانیت و منابع طبیعی با هدف آشنا ساختن مردم با اهمیت منابع طبیعی در استانهای مختلف در حال برگزاری است و تاكنون در 27 استان این همایش برگزار شده است.

وی خاطر نشان كرد: روحانیون این نقش بزرگ را برعهده دارند تا مردم را با اهمیت دین و منابع طبیعی و هر آنچه كه در رابطه است، آشنا كنند و مردم را آگاه كنند كه حفظ منابع طبیعی یك كار الهی وخدایی است.

خاك اضافه كرد: نگاه مردم و مسوولان به منابع طبیعی به عنوان یكی از مواهب الهی باید تغییر كند و اگر این نگاه درست شود و رابطه با آب و خاك و جنگل و... تغییر یابد كشاورزی و اشتغالزایی نیز توسعه می یابد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جنگلها مراتع و آبخیزداری كشورخاك تصریح كرد: در منابع طبیعی، حفظ انفال بسیار مهم است و نگهداری و بهره برداری صحیح از انفال جایگاه بسیار ویژه ای دارد و استفاده صحیح و درست از زمین خدا یعنی شكر نعمت خداوندی و شكر نعمت خداوند نیز باعث افزایش نعمتها می شود. /س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.