سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دارنده مدال نقره رقابت‌هاي قهرماني دوچرخه‌سواري آسيا:

خارجي ها با دقت ايران را آناليز مي‌كردند

دارنده مدال نقره رقابت‌هاي قهرماني آسيا گفت: از آنجايي كه ايران تيمي بسيار قوي را راهي اين دوره از رقابت‌هاي قهرماني آسيا كرده بود تمام حريفان حاضر با دقت هر چه تمامتر تيم را تحت نظر و مطالعه داشتند تا بتواند از اين طريق دوچرخه‌سواراني كه در تيم‌هاي مطرح اروپايي ركاب مي‌زنند را آناليز كنند.

مهدي سهرابي در گفتگو با

خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران

، گفت: بطور كلي سطح برگزاري رقابت‌هاي قهرماني آسيا بسيار بالا بوده و تيم‌ها با تمام توان و قدرت خط در اين دوره از بازيها حاضر شده بودند.

وي افزود: تيم ايران هم با توحه به نفرات برتر حاضر در اين دوره از بازيها توانست عملكردي خوب و جالب توجه را به معرض نمايش گذاشته و قدرتش را خيلي خوب نشان دهد.

سهرابي تصريح كرد: از آنجائيكه ايران تيمي بسيار قوي را راهي اين دوره از بازيها كرده بود و در اين تيم نفراتي چون من موفق بهحضور در تيم‌هاي اروپايي شده بودند مورد توجه خاص حريفان قرار داشته و آنها با دقت هر چه تمامتر تيم را تحت نظر و مطالعه داشته تا بتواند از اين طريق نفرات حاضر در تيم را مورد آناليز قرا ر دهند.

وي خاطر نشان كرد:‌ ما از صددرصد توان خود براي حضور در اين بازيها استفاده كرديم ولي در حين رقابت‌ها با بدشانسي هاي زيادي هم مواجه شدند كه اين بدشانسي‌ها باعث شد تا نتوانيم مدال‌هاي بيشتري كسب كنيم./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.