سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومين دربي بسكتبال در تهران

شهرهاي ماهشهر، اصفهان و تهران تنها شهرهاي حاضر در سوپر ليگ بسكتبال با بيش از يك نماينده هستند و برنامه ريزي بازيهاي معوقه سوپر ليگ بسكتبال 3 دربي اين شهرها را به فواصل كمي در يك هفته قرار داد تا با اتمام فصل عادي ليگ هم بازيها از رونق نيافتند.

 
 
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اولين دربي ليگ هفته قبل در ماهشهر با برتري پتروشيمي بندر امام پي گيري شد، پس از آن 2 تيم اصفهاني در روز هشتم اسفند به جنگ هم رفته و ذوب آهن برنده ي دومين دربي لقب گرفت و حالا تيم هاي تهران مهرام و دانشگاه آزاد در تهران به مصاف هم مي روند.
هرچند مهرام امسال با قدرت تمام بازيهايش را برده و خيال باختن ندارد اما دانشگاه آزاد هم هيچگاه حريف دست و پا بسته اي نبوده و بارها براي حريفاني مثل مهرام، پتروشيمي و ذوب آهن در ليگ مشكل ساز شده است.
هر چند شاگردان مهران حاتمي در 2 هفته اخير با مشكلات مربوط به مصدوميت بازيكن دست و پنجه نرم مي كردند و پويا تاجيك و موسي نبي پور مهره هاي اصلي اين تيم از ناحيه مچ پا و زانو آسيب ديدند ، البته خبر خوش براي دانشگاه آزاد رسيدن بازيكن خارجي جديد اين تيم در هفته قبل بود.
البته در سوي مقابل هم بازيكناني مثل په په سو و توماج كريميان در مهرام با آسيب ديدگي روبرو هستند و قطعأ با توجه به در پيش بودن بازيهاي غرب آسيا مهرامي ها به اين ديدار به حكم آماده سازي براي مصاف با ذوب آهن نگاه كرده و با قدرت وارد بازي مي شوند.
* آخرين بازي هاي ماهان و صنايع ماهشهر
تيم هاي فولاد ماهان و صنايع ماهشهر در شرايطي كه جايگاه تثبيت شده اي نداشتنددر رده هاي دوم و ششم جدول دارند آخرين ديدارهاي فصل عادي خود را در اصفهان انجام مي دهند، هر دو تيم در آخرين بازي خود در دربي هاي اصفهان و ماهشهر شكست هاي بدي را متحمل شدند.
و تنهامصدوم در اين ديدار امير اميني به نظر مي رسد كه چند هفته قبل دست خود را جراحي كرده بود.
* تعويق بازي قم و زنجان
باتوجه به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و در اختيار نداشتن سالن، ديدار تيم هاي جهش ترابر قم و شهرداري زنجان به روز 15 اسفند موكول شد اما فردا تيم هاي پويا ولوله آ. اس شيراز بازي برگشت پلي آف چهار تيم پايين را انجام مي دهند و در صورت پيروزي آ. اس تكليف اولين صعود كننده اين مرحله مشخص مي شود./

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.