سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است

معاون فرماندار شهرستان اهر، با اشاره به انتخابات مجلس نهم در 12 اسفند ماه گفت: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی است.

به گزارش

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

، نظامی فرید،امروز در جمع مهندسان نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر افزود: دشمنان نظام اسلامی ازمدت ها قبل با برنامه ریزی های مختلف سعی در کم رنگ کردن حضور مردم ایران در انتخابات هستند اما مردم ایران اعم از شهری، روستایی، پیر، جوان، زن و مرد و اقشار مختلف و به خصوص مهندسان با حضور در این انتخابات توطئه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

وی، همچنین با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان آن را در نتیجه درسی دانست که از انقلاب اسلامی و مردم ایران آموخته اند.

معاون فرماندار شهرستان اهر، گفت: دستاوردهای که نظام اسلامی در عرصه های بین المللی، سیاسی، اقتصادی، علمی و مانند اینها بدست آورده است در سایه خودباوری و همدلی مردم و مسئولان وتبعیت از آرمان های امام راحل و شهدا و اطاعت از مقام معظم رهبری است.

نظامی فرید، با اشاره به خدمات دولت در اقصی نقاط کشور و به خصوص حل مشکل مسکن و ساخت مسکن مهر که در خانه دار شدن اقشار مختلف مردم نقش بسزایی دارد افزود: باتوجه به بلا خیز بودن کشور و بویژه در مسیر زلزله قرار گرفتن نقش مهندسان ساختمان در مقاوم سازی واحدهای مسکونی و یه خصوص واحدهای مسکونی مهر بسیار مهم است.

رئیس نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر، نیز یکی از دغدغه های نظام مهندسی ساختمان شهرستان اهر را عدم استفاده از مصالح استاندارد در ساخت یعضی واحدهای مسکونی مسکن مهر اعلام کرد.

دیوباد، گفت: برای کاهش حوادث ناشی از عدم استفاده از مصالح استاندارد باید به حضور مهندسان در ساخت مسکن توجه ویژه ای شود و مسئولان نیز در این زمینه عنایت خاصی داشته باشند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.