سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افت 2 دلاری بهای نفت خام با ادامه نگرانی ها درباره اقتصاد آمریکا

بهای هر بشکه نفت خام آمریکا در پایان معاملات روز گذشته (سه شنبه 9 اسفند) بازار نیویورک با دو دلار و یک سنت کاهش، به 106 دلار و 55 سنت رسید.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری رویترز از نیویورک، دلایل فنی معاملاتی، اطلاعات نگران کننده اقتصادی از آمریکا و تلاش معامله گران برای سودبری از رشد بهای نفت در روزهای گذشته سبب شد روند کاهشی قیمت این کالا ادامه یابد.

بهای نفت خام شیرین سبک پایه بورس نیویورک (دبلیو تی آی) برای تحویل در ماه آوریل، با دو دلار و یک سنت کاهش، به 106 دلار و 55 سنت برای هر بشکه در پایان معاملات روز گذشته رسید.

در بازار آی سی یی لندن نیز بهای نفت خام برنت دریای شمال برای تحویل در ماه آوریل، با دو دلار و 62 سنت کاهش، در سطح 121 دلار و 55 سنت برای هر بشکه تثبیت شد.

وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد: خرید کالاهای صنعتی بادوام آمریکایی در ماه ژانویه سال جاری میلادی 4 درصد افت داشته که نشان دهنده تزلزل در ادامه روند بازسازی اقتصادی این کشور است.

از سوی دیگر، بسیاری از معامله گرانی که از افزایش مستمر بهای نفت در هفته گذشته سود برده بودند، تصمیم گرفتند قراردادهای آتی نفت خام خود را بفروشند و سود این افزایش قیمت را تثبیت کنند./ق2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.