سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مظلومي اجازه تمرين دادن را به هنكه نمي دهد

پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال از شرايطي كه ميشائيل هنكه به عنوان مربي در تيم ايجاد كرده است دلخور و عصباني است وي به همين دليل واكنش مناسبي به نوع رفتار و برخورد هنكه طي چند روز گذشته نشان نمي‌ دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،‌ با اينكه قرار بود هنكه تيم را براي بازي‌ هاي آسيايي و ديدار با الريان آماده كند، اما اين اتفاق رخ نداد و اين مربي اجازه حضور در تمرينات را بدست نياورد.

پرويز مظلومي تمرينات تيمي را پيگيري مي‌كند و اجازه اجراي تمرينات تاكتيكي را به هنكه نمي‌دهد زيرا وي معتقد است كه هنكه با شرايط ايده‌آل در استقلال روبرو نيست و به بهانه‌هاي مختلف تيم را با شرايط ويژه همراه مي‌كند كه براي حفظ آرامش تيم استقلال مناسب و ايده‌آل نيست.

سرمربي تيم استقلال اعلام كرده است كه مشكلات مربي آلماني ربطي به مسائل تيمي و استقلال ندارد و وي به عنوان يك مربي خارجي و حرفه‌اي بايد به اين مسئله توجه لازم را داشته باشد.

شايان ذكر است، هنكه پس از 5 روز غيبت در حالي وارد تهران شد كه قصد نداشت در تمرينات شركت كند به همين دليل سرمربي آبي ها از وي دلخور است و اعلام كرده است كه به وي اجازه حضور در تمرينات را نمي‌دهد زيرا تا زمان بازي با الريان قرار است خود تمرينات تاكتيكي را پيگيري كرده و اعضاي تيمش را آماده اين بازي كند.

وي با اين شرايط قصد دارد اعلام كند كه استقلال بدون حضور هنكه نيز مي‌تواند با شرايط ايده‌آل روبرو شده و نكات تاكتيكي و خاصي را در زمين مسابقه اجرا كند مظلومي دلخوري خود را از دخالت دادن هنكه در امور تيم با باشگاه اعلام كرده است./مح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.