سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حاشيه پنجمين روز ثبت نام انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي؛

الهيان: انشقاق اصولگرايان به نفع جريان انحرافي و فتنه است

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه انشقاق ميان اصولگرايان به ضرر آنها است گفت: عدم وحدت ميان جريانات اصولگرا به نفع جريان انحرافي و فتنه تمام مي شود.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران زهره الهيان نماينده مردم تهران در مجلس هشتم در كنفرانس خبري درستاد انتخابات كشور گفت: از حوزه انتخابيه تهران و در قالب ليست جبهه متحد اصولگرايي در انتخابات پيش رو شركت خواهم كرد.

الهيان در خصوص حضور زنان در مجلس شوراي اسلامي افزود: زنان به عنوان يكي از كليدي ترين اعضاي جامعه نقش تاثير گذاري را ايفا مي كنند لذا بايد بستر و زمينه حضور زنان در انتخابات مجلس نهم به گونه اي فراهم شود تا مطالبات اين قشر نيز همچون مردان درجامعه پيگيري شود.

وي خاطرنشان كرد: به طور حتم با حضور زنان در مجلس قوانين موثري در راستاي تحكيم بنيان خانواده و زنان تصويب مي شود كه اين امر در شكل گيري نقش اجتماعي زنان تاثير بسزايي دارد.

نماينده مردم تهران با اشاره به اختلاف جبهه متحد اصولگرايي و جبهه پايداري گفت: انشقاق ميان گفتمان اصولگرايي به نفع جريان فتنه و انحرافي خواهدبود لذا اين دو جبهه بايد هرچه سريعتر در راستاي وحدت همه جانبه وارد عمل شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.