سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت وام تحصيلي دانشجويان تا 25 اسفندماه

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان گفت: مهلت وام تحصيلي دانشجويان تا 25 اسفندماه سال 90 مي باشد.

به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ گودرزی، قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی صبح امروز در نشست خبری که در سالن همایش های وزارت علون تشکیل شد طی سخنرانی گفت: تا 25 اسفندماه سال 90 دانشجویان برای دریافت وام تحصیلی و شهریه مهلت دارند که به مراکز مشخص شده در دانشگاه ها مراجعه کنند.

وی افزود: منابع برای خدمات رفاهی در دانشگاه ها موجود است اما همت لازم در دانشگاه ها برای ارائه این خدمات به دانشجویان وجود ندارد.

گودرزی تصریح کرد: در نیمسال دوم سال تحصیلی جدید هیچگونه افزایشي در ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان وجود  ندارد.

*فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها روند صعودی داشته است

کشتی دار، مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم در ادامه گفت: روند صعودی فعالیت های ورزشی در دانشگاه ها نشان می دهد که در سال 89 برنامه های مؤثری در زمینه ورزش دانشجویان ارائه شده که عبارت اند از المپیاد ورزش همگانی، 3 رویداد بزرگ بین المللی، میزبانی مسابقات آسیایی و سومین کنگره ورزشی دانشجویان از جمله رویدادهای بزرگ به شمار می آید .

وی به برنامه های متنوع در سال آینده اشاره کرد و افزود: برگزاری المپیاد ورزشی دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری معرفی بومی سنجی در زمینه ورزش در سال آینده و آئین نامه ورزش کارکنان از جمله برنامه های متنوع در سال آینده است.

کشتی دار به تعداد مراکز مشاوره دانشگاهی اشاره کرد و گفت: در ابتدای دولت نهم 57 و در حال حاضر 84 مرکز مشاوره که در سال گذشته برای بیش از 120 هزار دانشجو جلسه مشاوره برگزار شد تشکیل شده است./ح
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.