سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اول رئيس جمهور:

براي خريد برنج روغن و گوشت عجله نکنيد

معاون اول رئيس جمهور گفت: ايران هيچگونه مشكلي در تامين نخود، لوبيا، برنج پاكستاني و هندي ندارد چرا كه پول فراوان داشته و به راحتي خريداري مي كند.

محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران در مراسم روز ملي حمايت از حقوق مصرف كنندگان با بيان مطلب بالا گفت: انبارها پر از كالاست با اين وجود وزير صنعت هر روز براي تنظيم بازار مضطرب است  .

وي افزود: سيب، پرتغال، نارنگي با كيفيت بالا براي ايام پاياني سال ذخيره شده تا مردم در اين روزها ميوه خود را با كيفيت و قيمت مناسب دريافت كنند.
وي تصريح كرد: هم اكنون برنج، روغن و گوشت نيز به اندازه كافي در بازار وجود دارد و ذخيره سازي هاي گسترده اي نيز براي ايام پاياني صورت گرفته است.
رحيمي ادامه داد: دولت خود را براي تنظيم بازار وارد عمل شد و دستور داد هزار تن مرغ وارد بازار شود.
 

 

رحيمي ادامه داد: وزير صنعت، معدن و تجارت ارز مورد نياز واردات را به ميزان كافي تامين كرده و انبارها هم اكنون پر از كالاست ضمن اينكه او به شدت مراقب و كنترل موجودي انبارهاي كالايي است.
رحيمي اظهار داشت: اين اجناس در بازار با ارز 1600 خريداري نشده بلكه با ارز 1050 وارد بازار شده است، بنابراين اگر كسي به بهانه گراني اجناس از قبل خريداري شده را به قيمت بالاتري بفروشد مال حرام وارد زندگي خود كرده است./ک
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.