سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سری جدید "د‌لنوازان" ایام نوروز پخش می‌شود

سری جدید برنامه "دلنوازان" به تهیه‌کنندگی مرتضی مومنی ایام نوروز از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه چهار سیما: "دل‌نوازان" محصول گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه چهار است و در 52 قسمت 30 دقیقه‌ای شامل پخش موسیقی سنتی و محلی همراه با دکلمه اشعار توسط ژاله صادقیان و معرفی شاعران اشعار متن برنامه می باشد.

مرتضی مومنی، تهیه‌کننده برنامه گفت: قرار است 26 قسمت از برنامه در دو بخش سنتی و محلی در ایام نوروز پخش شود.تولیدموسیقی های محلی به زبان های خراسانی،لرستانی و بلوچستانی به پایان رسیده است و تدوین موسیقی های سنتی برنامه در حال انجام است.

وی افزود: اساتیدی چون سالار عقیلی ، امین اله رشیدی و صديق تعريف از جمله خوانندگانی هستند که در سری جدید "دل‌نوازان" به اجرای موسیقی می‌پردازند.

این برنامه شامل لوکیشن‌های متفاوتی از آرامگاه خیام،فردوسی،عطارنیشابوری و همچنین شهرهای همدان، یزد و کرمان است.

دل نوازان یکی از برنامه های با سابقه موسیقیایی تلويزيون است که توانسته است طی سالهای گذشته با نشان دادن تصوير و صداي بزرگان موسيقي سنتي به‌نيازهاي علاقه‌مندان اين حوزه پاسخ دهد. دلنوازان برنامه‌اي شنيداري است، اما به همان اندازه كه به آواها و نواها توجه دارد، به وجوه بصري هم اهميت مي‌دهد. در دلنوازان در كنار موسيقي سنتي تصاويري زيبا از اماكن تاريخي ايران را می توان شاهد بود./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.