سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شادابی و نشاط یک ضرورت برای مخاطب است

تهیه کننده سریال نوروزی "فراموشی" با بیان اینکه اکنون طنز به شدت مورد نیاز مخاطبان بویژه شهروندان تهرانی است، تصریح کرد: مخاطب امروز نیاز به شادی و نشاط دارد و این سریال تلاش می کند تا شادی را به مخاطبان انتقال دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت سیما به نقل از روابط عمومی شبکه تهران، حميدرضا مهدوی تهیه کننده سریال نوروزی "فراموشی" با بیان این مطلب گفت: تصویر برداری سریال فراموشی که به کارگردانی سعید سلطانی ساخته و برای پخش نوروزی آماده می شود، از نیمه گذشته است و اکنون گروه تصويربرداری در محله اقدسيه مستقر هستند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا تصویر برداری این سریال 13 قسمت ای تا قبل از پایان سال تکمیل و به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه این سریال نوروزی یک طنز اجتماعی است که خانواده و اعضای آن محور اصلی اين سریال هستند، افزود: متاسفانه مشکلات و دغدغه های زندگی ماشینی امروز سبب شده تا افراد یک خانواده به لحاظ عاطفی از یکدیگر دور شوند و گاهی نقش های آن در زندگی فراموش شود، این سریال در حقیقت بیانگر این موضوع است.

تهیه کننده سریال نوروزی فراموشی که قبل از آن در مطبوعات و رسانه های جمعی با نام ( پدرناخوانده ) شناخته شده بود، گفت:واقعیت این است که امروزه، پیام طنز اجتماعی برروی مخاطب و افکارعمومی ماندگار و تاثیر گذاری آن بیشتر از دیگر ژانرهای سینمایی است.

بنا این گزارش ، محمد کاسبی در این سریال طنز نقش مردی بازاری و ثروتمند به نام حاج نقی را دارد که به تنهایی در شهرستان روزگار می گذارند . او در آستانه نوروز ، در انتظار دیدار فزرند انش است ، اما هرچه منتظر می ماند خبری از آنها نمی شود . به همین دلیل حاج نقی که دلتنگ و نگران فزرندانش است ، تصمیم می گیرد راهی پایتخت شود تا دیداری با آنهاتازه کند اما ......

بروز ارجمند و رضا داود نژاد نقش پسران او را دارند و مهران رجبی پیشکار حاج نقی است . فلامک جنیدی ، تقش عروس او را دارد ، سحر جعفری جوزانی دخترش است و محمد مهدوی ، آتیه جاوید ، الناز حبیبی و .... دیگر بازیگران اصلی مجموعه هستند.

بنا بر این گزارش ، شبکه تهران به طور همزمان سه سریال را با هم پیش می برد تا در نهایت یکی از آنها را برای پخش نوروزی انتخاب کند.

این سه سریال "فراموشی"، "دختری به نام آهو" و "مهمانان ویژه" نام دارند./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.