سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشگر فيروزآبادي:

انتخابات، مظهر اقتدار و عزت ايران است

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: انتخابات، نقطه اساسي و مظهر اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي ايران است.

به گزارش حوزه دفاعي- امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر ويژه رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح، سرلشگر بسيجي سيد حسن فيروزآبادي در جمع مسئولان و فرماندهان عاليرتبه نيروهاي مسلح اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران، آغاز حيات دوباره بشر و طلوع حيات باطني انسان در عصر مدرنيته است.

وي افزود: قرن بيستم را بايد يكسره در فتح مكرر رهبران، شوريدگان و عاشقان اسلام ناب دانست.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح ادامه داد: ايران اسلامي، در كانون ايثار، شهادت و بيداري بار ديگر روابط و توزان قوا را در جهان فرهنگ و سياست به نفع خود تغيير داد و امام خميني (ره) وارث به حق پيامبران (ص) و اولياء، فرزند عاشور و كربلا در صيروت تحول نفس خويش، سير و تحول عدالت خواهان و مصلحان را به آفتاب عالمتاب انقلاب اسلامي پيوند زد.

سرلشكر فيروزآبادي خاطرنشان كرد: اين روزها، تحولات جهان اسلام و شكوفايي بهار بيداري اسلامي، نگاه ها را بيش از پيش به دكترين تمدن ساز برآمده از مكتب حيات بخش اسلام متوجه و متمركز ساخته است و تجربه هاي موفق و بالنده جمهوري اسلامي ايران، در سه دهه گذشته، بهترين حجت الهي و برهاني بر راهگشايي و هدايت اسلام ناب محمدي (ص) در فرآيند تدبير امور جامعه و حركت در مسير تعالي و توسعه است.

وي يادآور شد:‌ اين نگاه و تعبير بلند و نوراني رهبر معظم انقلاب كه فرمودند: ما در حال گذر از پيچ بزرگ تاريخ هستيم اين انقلاب اسلامي و تمدن منبعث از آن در نقطه عطف خود و سرآغاز جهش بزرگ است و افول تمدن مادي و استكبار غرب در حال شكست و فروپاشي است.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، انتخابات را مظهر رشد، آزادي و اقتدار ملت ايران دانست و گفت: برپايي نظام جمهوري اسلامي ايران و مشاركت مردم در تمام برنامه ها و تصميم گيري هاي اساسي آن بر تمامي تصورها و برداشت هاي نادرست از اسلام و حكومت اسلامي، خط بطلان كشيد.

سرلشكر فيروزآبادي همچنين گفت: تجربه نشان مي دهد كه استفاده حداكثري از مشاركت مردمي، رعايت اصل حاكميت مردم بر سرنوشت خويش، رعايت حق اساسي انتخاب شدن و انتخاب كردن در چهارچوب نظام جمهوري اسلامي ايران امكان پذير است.

وي ادامه داد: انتخابات، نقطه اساسي وصل افكار و آراي مردم به بدنه نظام و مظهر اقتدار و عزت هر حكومتي است. با توجه به اين كه نظام جمهوري اسلامي ايران، براساس معيارهاي الهي و برپايه آراي مردم شكل يافته است.

وي خاطرنشان كرد:‌حضور گسترده مردم در انتخابات، نشانه استحكام نظام و موجب حفظ استقلال و ياس دشمنان و در نتيجه استوار ساختن پايه هاي آن مي شود. بنابراين انتخابات به عنوان يكي از مهم ترين جلوه هاي حضور سياسي مردم در جامعه و مظهر اقتدار ملي يك كشور، نمايشگر ثبات و پويايي انقلاب و بيداري ملت است.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح اظهارداشت: انتخابات مجلس شوراي اسلامي، جرياني است عظيم كه بر اين حضور عينيت مي بخشد و نمادي از اراده ملت در تعيين نمايندگان كه از يك سو، قانونگذار كشور و از سوي ديگر ناظراني كارآمد بر قوه مجريه هستند.

وي افزود: مروري بر بيانات و سيره عملي رهبر فرزانه انقلاب نشان مي دهد كه ايشان از ابتداي رهبري خويش با تمسك به خط امام راحل، تاكيد بسياري بر حضور مردم در همه صحنه ها، خصوصا عرصه انتخابات داشته و به خوبي پيامدهاي مثبت و مهم آن را جهت حفظ نظام و كشور تشريح كرده اند.

سرلشكر فيروزآبادي يادآور شد كه امتحان بزرگ ملي و اسلامي را در 12 اسفند ماه در پيش رو داريم.

وي ادامه داد: انتخابات مظهر اعلاي حضور در صحنه و مردم سالاري است، مسابقه بزرگ نخبگان براي خدمت است.

عضو شوراي عالي امنيت ملي تصريح كرد: راي مردم به نمايندگان مجلس راي به جمهوري اسلامي است. انتخابات پرشور مظهر آزادي و رشد ملت و نشانه راه استقلال و مظهر اقتدار و عظمت ملي است.

سرلشكر فيروزآبادي افزود: مردم سالاري اسلامي حركت به سوي دولت كريمه است، برنده انتخابات پرشور همه ملت است، انتخابات پرشور سرمايه ملي است.

وي يادآور شد: انتخابات اداي دين در برابر خون مطهر شهيدان و ايثارگران است، انتخابات هم حق و هم وظيفه و تكليف شرعي است.

رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح همچنين انتخابات را نماد وحدت شيعه و سني و تمام اقشار كشور دانست و تصريح كرد: انتخاب افراد اصلح، تكليف الهي است و عمل به وصيت جاوران امام كبير (ره) و ضامن مردم سالاري، ولايت فقيه، روحانيت و اسلام است.

سرلشكر فيروزآبادي با بيان اين كه مردم آنچه بكارند، درو مي كنند، ادامه داد: انتخاب نامزد اصلح، ملاك و معيارهايي دارد، وكيل اين ملت بايد انقلابي، مؤمن و شجاع باشد.

وي ضمن دعوت از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، بسيجيان و كاركنان نيروهاي مسلح و خانواده هاي آنها براي شركت در انتخابات، گفت: با نشان خط امام(راحل) و ارزش ها و وصيت نامه امام خميني (ره) سراغ افرادي برويد كه كاري، فعال، صادق و به فكر خدمت به مردم باشند.

سرلشكر فيروزآبادي يادآور شد: اصلح كسي است كه به ترقي و پيشرفت كشور بينديشد و براساس چشم انداز و سياست هاي كلي رهبر معظم انقلاب به فكر معيشت ، دين، فرهنگ و دنيا و آخرت مردم باشد.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.