سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند:

تحقق 100 درصد برنامه پیش‌بینی شده تولید در کویر تایر

معاون بهره‌برداری و مدیر کارخانه کویر تایر از تحقق صد درصدی برنامه بودجه تولید در سال مالی 90-89 خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛محمد حسین کمیلی ظهر امروز در جمع پرسنل کارخانه کویر تایر خراسان جنوبی اظهار داشت: کسب این موفقیت بزرگ را به مدیرعامل و همه پرسنل زحمت‌کش شرکت که صادقانه در راستای اهداف سازمان تلاش می‌کنند تبریک عرض می‌کنم.
وی تصریح کرد: در طی سال مالی گذشته بیش از 26 هزار و 925 تن انواع تایر و فلپ تولید شده است.
معاون بهره‌برداری و مدیر کارخانه کویر تایر یادآور شد: میزان تولید انجام شده در سال مالی90-89 نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته آن حدود 900 تن بیشتر است.
کمیلی تحقق راندمان صد درصدی بودجه مصوب در شرایطی که در طی یک سال گذشته شرکت با مشکلات عدیده‌ای مواجه بوده را یک دستاورد بزرگ خواند و تصریح کرد: این دستاورد ماندگار نشان از همت والای پرسنل و مدیریت هماهنگ و منسجم این مجموعه تولیدی دارد.
وی با تشریح شرایط سخت صنعت تایر بعد از هدفمندسازی یارانه‌ها بیان داشت: طی سال گذشته با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها افزایش فوق‌العاده قیمت حامل‌های انرژی را در حوزه صنعت شاهد بودیم و با افزایش قیمت جهانی نفت بخش عمده‌ای از مواد اولیه مصرفی صنعت تایر با افزایش قیمت زیادی مواجه شد.
معاون بهره‌برداری و مدیر کارخانه کویر تایر افزود: نوسانات و افزایش نرخ ارز قدرت خرید واحدهای صنعتی را به شدت محدود و نیازمندی به سرمایه در گردش بیشتر واحدها را افزایش داده و نیز موضوع پافشاری دولت بر ثبات قیمت‌های فروش تایر به دلیل سیاست‌های کلی نظام، شرایط کار را برای واحدهای تولیدی لاستیک بسیار سخت کرده به گونه‌‌ای که برخی از واحدهای تولیدی، ناگزیر به کاهش تولید شدند.
کمیلی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی شرکت کویرتایر نه تنها در مقابل این مشکلات متوقف نشد و کاهش تولیدی نداشته، بلکه با اجرای موفق پروژه‌های بهبود مستمر، تولیدات خود را نسبت به سال گذشته چهار درصد افزایش داد و تولید تایرهای رادیال که از سودآوری بیشتری برخوردار است حدود 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت.
وی با بیان اینکه طی سال گذشته برای نخستین بار تولید تایرهای رادیال به 6 هزار و 918 حلقه در روز رسید، تصریح کرد: این میزان تولید یک رکورد بسیار عالی است.
معاون بهره‌برداری و مدیر کارخانه کویر تایر با اشاره به تحقق کامل برنامه‌های کمی و کیفی شرکت، کسب واحد نمونه صنعتی کشور و دریافت لوح و تندیس از ریاست جمهوری برای پنجمین بار، انتخاب واحد نمونه استاندارد در سطح استان و کشوری، رعایت حقوق مصرف کنندگان برای پنجمین بار و انتخاب واحد نمونه بهره‌وری کل عوامل تولید در سطح کشور را از جمله موفقیت‌ها و دستاوردهای ارزنده کویر تایر در عرصه ملی برشمرد.
کمیلی با بیان اینکه مجموعه این افتخارات کارنامه زرینی برای عملکرد کویرتایر در سال مالی گذشته رقم زده است، ابراز امیدواری کرد با تلاش بیش از گذشته پرسنل، گام‌های بزرگتری در سال مالی جدید برداریم./س
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.