سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمند امیرسلیمانی جلوی دوربین «شماره‌های انتظار» رفت

فیلم تلویزیونی «شماره‌های انتظار» به کارگردانی مجید تربتی‌فرد با موضوع مشاغلی که در روزهای پایانی سال خدمات‌رسانی می‌کنند، جلوی دوربین رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛فیلم تلویزیونی «شماره‌های انتظار» اوایل هفته جلوی دوربین رفت و امروز کمند امیرسلیمانی برای اولین بار جلوی دوربین ناظریان می‌رود.

این فیلم به داستان برخی از مشاغل که تا روزهای پایانی سال و نزدیک به ایام نوروز به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند اما خود به خرید عید و خانواده کمتر می‌رسند، اشاره دارد.

امروز گروه مشغول ضبط صحنه‌های فیلم در داخل بانک با حضور کمند امیرسلیمانی هستند.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده تصویربرداری طی 17 جلسه به طول خواهد انجامید و اکثر صحنه‌های فیلم در بانک، خیابان‌های تهران و بیمارستان می‌گذرد.در این فیلم کمند امیرسلیمانی،افشین کتانچی، مسعود سخایی، حسین رجایی‌دوست، الهه حسینی و.... به ایفای نقش می‌پردازند.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:نویسندگان فیلمنامه: مجید تربتی‌فرد و حسین آقاجانی،کارگردان و تهیه‌کننده: مجید تربتی‌فرد،مدیرتصویربرداری: حسین ناظریان،صدابردار: امیر بهره‌ور،مدیرتولید: داود باقری،طراح گریم: شبنم افشاری،دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: اعظم موسی‌کاظمی،سرمایه‌گذار: بانک سپه./ه


 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.